Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد

تلاش برای تحقق شعار سال به جای کشمکش سیاسی/ چرا شورای حل اختلاف را از مهردشت گرفته اند؟


امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن گلایه از کوتاهی مسئولین در تحقق شعار سال، گفت: تبعیض باعث شده است مردم مهردشت و بخش بهمن از ابتدایی ترین حقوق شهروندی هم محروم باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: قدردانی از حضور مردم، خدمت و كار بى‏منت براى این مردم و برآورده كردن اولویت‏هایى چون اشتغال، معیشت و مبارزه با فساد است که هیچ گاه با شعار و وعده‏هاى برجامى قابل تحقق نبوده و تنها اقدام و عمل انقلابى و مدیریت و تلاش جهادى‏ می طلبد.

مشکلات اقتصادی دست پخت آنانی است که نسخه «آشتی ملی» می پیچند

حجت الاسلام علیزاده ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز، گفت: در رابطه با شعار «آشتی ملی» اگر منظور آشتی مردم با خودشان است که باید گفت، مردم با هم قهر نیستند؛ اگر هم آشتی مردم با نظام است که در  مقاطع مختلف مردم نشان دادند که مشکلی با نظام ندارند. از جمله این مقاطع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که نشان داد مردم به يكديگر بسيار نزديكتر و همراه و همزبان‏تر از آنند كه به «نسخه آشتى ملى» كه از سوى وطن ‏فروشان پيچيده شده است نيازى داشته باشند.

علیزاده اذعان کرد: مطرح کنندگان آشتی ملی که، پادویی آمریکا و انگلیس در کارنامه خود دارند صحبت از مقابله با تهدیدهای آمریکا می کنند، در حالی که این تحریم ها و مشکلات اقتصادی دست پخت خود آنها است. آنان که به نظام و مردم ظلم کردند اگر قصدشان جبران است، پس پس چرا توبه نمی کنند؟ قصد آنان ادامه فتنه و توطئه گری علیه نظام است.

مسئولین به جز کشمکش های سیاسی، برای تحقق شعار سال چه کرده اند؟
وی با اشاره به شعار«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» خاطرنشان کرد: مردم از مسئله رکود، بیکاری و گرانی که کمر آنان را شکسته و صدایشان را بلند کرده است، گلایه دارند. مسئولین بجای کشمکش های سیاسی بگویند برای تحقق این شعار چه کرده اند؟

خطیب جمعه بخش بهمن با تأکید بر فرمایشات رهبری مبنی بر گله مندی مردم از مسئولین، تصریح کرد: در بخش بهمن و شهر مهردشت تبعیض و نابرابری باعث شده مردم از ابتدائی ترین حقوق شهروندی بی بهره باشند. چرا شهر و بخشی که بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد علاوه بر نداشتن دادگاه،  باید شورای حل اختلاف هم از آن گرفته شود. این است حقوق شهروندی؟ چرا کسی به داد این مردم نمی رسد؟

جنگ نظامی؛ ترفندی برای غافل شدن مردم از جنگ اقتصادی و فرهنگی
حجت الاسلام علیزاده یادآور شد: اینکه آمریکا مرتب به گزینه نظامی اشاره می کند و می گویند اگر برجام نبود، جنگ در ایران حتمی بود، دروغ محض است؛ اینها را می گویند تا ذهن مردم درگیر جنگ نظامی شود در حالی که جنگ واقعی، جنگ فرهنگی، اقتصادی، تحریم و گرفتن عرصه‌ کار و فعالیت و فناوری در کشور است.

علیزاده با اشاره به سالروز شهادت، شیخ محلاتی، ادامه داد: زمانی روحانیت در جبهه های دفاع مقدس نقش آفرینی می کرد و امروز هم در جنگ نرم که به مراتب سخت تر از جنگ سخت است، فعالیت می کند. لذا دشمن می خواهد این نقش را از روحانیت بگیرد اما به کوری چشم آنان، این قشر در تمامی صحنه حضوری چشگیر داشته و دارند.

امام جمعه بخش بهمن با اشاره به در پیش بودن سالروز کودتای انگلیسی رضا خان، افزود: مخالفت با اسلام، تضعيف و انزواى روحانيت، جدا كردن روحانيت از سياست و طرح استعمارى كشف حجاب‏ از جمله اهداف انگلیس و رضا خان بود.  بنابر این امروز باید از تاریخ رضاخان درس و عبرت گرفت و در مقابل نقشه های دشمن و اجانب هوشیار بود.

انتهای پیام/م.ف

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد