Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه مطرح کرد

سیاست تحریم و تهدید در برابر عظم ملت ایران کارآیی ندارد


امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: ملت در پاسخ به فراخوان رهبرخود در راهپیمائی 22 بهمن مشت محکمی بر تهدیدات ترامپ تازه کار زدند تا خام اندیشی نکند و بداند سیاست تهدید در برابر ملت ایران ناکارآمد است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مردم این شهر، اظهار کرد: ملت در پاسخ به فراخوان رهبرخود در راهپیمائی 22 بهمن مشت محکمی بر تهدیدات ترامپ تازه کار زدند تا خام اندیشی نکند و راه نخ نمای پشینیان ناموفق خود را ادامه ندهد.

حجت الاسلام حسینی اذعان کرد: به یقین پیام مردم ایران را مقامات بی تجربه واشنگتن شنیده اند که سیاست تحریم و تهدید در برابر عزم انقلابی ملت کارآمد نیست و تا کنون مترسکی در مزرعه آفت زده آمریکا و غرب بوده، امّا کمترین اهمیتی ندارد.

حسینی گفت: حضرت آیت الله خامنه ای در رابطه با حرف آشتی سران فتنه با ملت و تعبیر بی معنای «آشتی ملی»، فرمودند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ این دگر اندیشانی که همصدا یا سردمداران کاخ سفید و دولت ترامپ موضع حمایت و دلسوزی از سران فتنه می گیرند معلوم می شود وامدار این خوارج هستند و به نظر ما اینها خائن به نظام هستند هر چند در بدنه قوای مجریه یا مقننه باشند و مهره های نفوذ همین عناصری هستند که مرزبندی با بیگانگان را ندارند و می خواهند به نفع آمریکا و دشمنان قسم خورده ملت چوب حراج بر عزت و قدرت و شرف و استقلال این کشور بزنند.

وی در ادامه بیان سخنان رهبری گفت: ملت با کی آشتی کند، با کسانیکه در عاشورای امام حسین سوت و کف و هورا می زدند؛ آن نانجیبانی که اردوکشی خیابانی کردند و زمینه ساز تًشدید تحریم های به قول اوباما فلج کننده شدند و 8 ماه با مردم و انقلاب جنگیدند و تقابل با نظام و ولایت گرفتند و سران فتنه هم آنها را امّت خداجو خواندند !! حالا شما که به صورت نفوذی خودتان را در بدنه حکومت جا زدید و نمک نظام را می خورید می خواهید سران فتنه را تطهیر کنید و نمکدان بشکنید ملت نمی گذارد نمکدان بشکند، ملت دهان شما را می شکند.

ترویج ملیت گرایی فارسی در عراق و سوریه، اتهام اردوغان به ایران
خطیب جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: در حالی که رئیس جمهور ایران با هدف ایجاد وحدت بین کشورهای همسایه به کشورهای عمان و کویت سفر کرد، ما شاهد سفر اردوغان به شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس بودیم که همزمان با ششمین سالگرد قیام مردم بحرین بود. این مرد که شریک دزد و رفیق قافله است، قیام حق طلبانه مردم بحرین را نادیده گرفت و در حمایت از جلادان منامه و حکومت بی تارو پود آل خلیفه، ایران را به ترویج ملیت گرائی فارسی در عراق و سوریه متهم کرد.

این مقام مسئول افزود: این منافق ظاهراً خودش هم نمی داند که حمایت کورکورانه از جلادان منامه برای او کمترین نتیجه ای ندارد. شیخ بحرین هم نان قرضی او را پس داد و اردوغان را سمبل رهبری جهان اسلام خواندند، که او هم آرزوی شنیدن این جمله را داشت و برایش بس بود.

حسینی در خاتمه یاد و خاطره شهید محلاتی و 40 نفر از همراهان و همرزمانش را که در حمله جنگنده های رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافربری، در اوّل اسفند سال 64 به شهادت رسیدند و این روز به نام «روز روحانیت و دفاع مقدس» نام گرفت، گرامی داشت.

انتهای پیام/م.ف

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد