Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شادی در جامعه ورزش ابرکوه؛

تیم فوتسال کویر ابرکوه، سکوی سومی لیگ مناطق فوتسال ایران را تصاحب کرد + عکس


رقابت‎های فوتسال نوجوانان کشور به میزبانی بروجرد برترین‎های خود را شناخت و نوجوانان کویر ابرکوه سکوی سومی این مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، با پایان یافتن رقابت‎های تیم‎های شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال نوجوانان کشور، این دوره از رقابت‎ها به میزبانی استان لرستان، با معرفی تیم‎های برتر به کار خود پایان داد.

وحید رجبی نژاد سرمربی تیم فوتسال نوجوانان کویر ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: از بین 64 تیم‎ شرکت‌کننده در این رقابت‎ها، در نهایت تیم‎های ستارگان انصار قم، ماهان منجیل گیلان، کویر ابرکوه یزد و مقاومت ایلام به عنوان 4 تیم برتر معرفی و تجلیل شدند.

رجبی نژاد افزود: انصار قم در فینال موفق شد با نتیجه 3 بر صفر، ماهان منجیل گیلان را شکست دهد؛ و ورزشکاران تیم کویر ابرکوه هم موفق شدند در دیدار رده بندی، مقاومت ایلام را با نتیجه 2 بر 1 شکست داده و مقام سومی این دوره مسابقات را از آن خود کنند.

سرمربی تیم فوتسال کویر ابرکوه با ابراز رضایت از عملکرد تیم خود در این دوره از مسابقات عنوان کرد: نوجوانان ورزشکار ابرکوهی به عنوان نماینده استان و از بین 64 تیم برتر کشور، توانستند پس از 10 روز رقابتی سخت و نفس گیر، به مقام سومی صعود کنند و این افتخاری برای ابرکوه و جامعه ورزشی استان است.

وی افزود: این 4 تیم منتخب، به لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور که با حضور 16 تیم در سال آینده برگزار می شود راه می یابند.

رجبی نژاد تصریح کرد: تیم ابرکوه با قدرت بازی کرد و مغلوب هیچ کدام از تیم های حاضر به جز قهرمان لیگ، یعنی انصار قم، نشد و این جای بسی افتخار دارد.

وی این پیروزی را نشانه استعداد نوجوانان ابرکوهی در این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: نوجوانان کویر زحمت فراوانی کشیدند و با کمترین امکانات به این مرحله رسیدند و باید مسئولان به این ورزشکاران توجه ویژه داشته باشند، چرا که این نوجوانان به جایگاهی رسیدند که حتی ورزشکاران استان نیز نتوانستند این مقام را کسب کنند.

رجبی نژاد تقویت پایه‎ای ورزش فوتسال را یکی از اولویت‎های مسئولان ورزشی ابرکوه عنوان کرده و خاطر نشان کرد: تیم نوجوانان فوتسال این شهرستان در حقیقت شاکله تیم شهر را تشکیل داده‎اند که در سال‎های آینده می‎توان از حضور این ورزشکاران در قالب یک تیم بزرگسالان قدرتمند بهره برد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد