Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

روز گذشته رخ داد

درخشش فوتبالیست های ابرکوهی در رقابت های کشوری


نمایندگان فوتبالیست ابرکوه در اولین گام، مسابقات خودرا با برد؛ کلید زدند.

به گزارش سرو ابرکوه، مسابقات فوتسال نوجوانان مناطق کشور که از 3 شهریورماه در  شهرستان بروجرد آغاز میشود روز گذشته، قرعه کشی شد و نمایندگان استان یزد رقبای خود را شناختند.

بر این اساس تیم های پردیس بافق، آلیاژ ارومیه، صبای گلستان و وحدت داراب در یک گروه قرار گرفتند و مطابق قرعه؛ تیم پردیس بافق در اولین مسابقه خود صبح چهارشنبه سوم شهریورماه ساعت ۱۱ صبح به دیدار صبای گلستان رفت.

همچنین تیم فوتسال نوجوانان اتحاد ابرکوه با تیم های اکباتان اندیمشک، بهار همدان و کیان اصفهان هم گروه گردید و  راس ساعت ۱۵ چهارشنبه با اکباتان اندیمشک دیدار کرد .

و اما کویر ابرکوه دیگر نماینده استان، با تیم های شهر غدیر البرز، تراکتور سازی تبریز و بید آباد اصفهان در یک گروه قرار گرفت. این تیم هم در اولین مسابقه خود چهارشنبه ساعت ۱٢ مقابل نوجوانان بیدآباد اصفهان به میدان رفت.

نمایندگان یزد در  فوتسال هر سه روز گذشته، روز بسیار خوبی را داشتند و توانستند پیروز میدان شده و شادی را به جامعه فوتسال استان نوید بدهند.

تیم اتحاد ابرکوه نماینده ابرکوهی استان، موفق شد با نتیجه سه بر یک اکباتان اندیمشک را از پیش رو بردارد.

نوجوانان کویر ابرکوه نیز در اولین گام پیروز میدان بودند.

تیم فوتسال نوجوانان کویر ابرکوه در بازی اول خود در لیگ مناطق کشور موفق شد با نتیجه چهار بر صفر بر در مقابل نوجوانان بیدآباد اصفهان به پیروزی برسد و مسابقات خود را با برد؛ کلید بزند .

گفتنی است این رقابت ها از چهارشنبه سوم شهریور در شهرستان بروجرد آغاز شده است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 4.333333333333333 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد