Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن با حضور ۶۰ نفر به پایان رسید


مرحله پایانی دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با حضور استاد الهام دلاوری و شرکت ۶۰ نفر و در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور در ابرکوه به پایان رسید.

به گزارش سروابرکوه، آیین اختتامیه مرحله پایانی دوره تربیت معلم با حضور امام جمعه، روسای دستگاههای دولتی، اعضای هیات مدیره بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علیه السلام ابرکوه برگزار گردید.

در این مراسم مهندس مجتبی عزیزی رئیس بنیاد به تشریح نحوه برگزاری این دوره اشاره نموده و اظهار داشت: در آزمون ورودی دوره که از منابع جلد اول تا ششم مفاهیم برگزار گرید ۱۳۱ نفر (۱۹ نفر برادران و ۱۱۲ نفر از خوهران) به رقابت پرداختند که پس از برگزاری مصاحبه تخصصی نهایتاً ۶۰ نفر برای شرکت در این دوره دعوت شدند.

وی در ادامه با تشکر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهت حمایت از برگزاری این دوره افزود: از ۶۰ نفر مذکور ۱۷% با مدرک فوق لیسانس و حوزوی، ۶۵% با مدرک لیسانس و ۱۸% با مدرک تحصیلی دیپلم بودن که اساتیید مختلف از جمله استاد ابوالفتح عزیزی، حجت الاسلام احمد عزیزی بوشهری، استاد لیلی حاتمی زاده دوره های مقدماتی آن را تدریس و نهایتا استاد الهام دلاوری از تهران مرحله پایانی دوره را به مدت ۴۰ ساعت اجرا نمودند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه با تجلیل از خدمات بارز و شایسته بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علیه السلام، فعالیت های قرآنی را صیانت بخش خانواده، فرد و اجتماع توصیف نمود و خواستار پررنگ تر شدن فعالیت های بنیاد در حوزه روابط عمومی گردید.

210.

230.

220منبع: روابط عمومی بنیاد قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد