Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور برگزار می شود

دوره های تخصصی صوت و لحن در ابرکوه با حضور داور بین المللی


رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) از برگزاری دوره های تخصصی صوت و لحن با حضور داور بین المللی ویژه بانوان ابرکوهی خبر داد.

رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) در گفتگو با سرو ابرکوه، در رابطه با برنامه های اجرایی این مجموعه اظهار کرد: همزمان با ایام تعطیلات تابستان و ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متعددی در بنیاد امیرالمومنین(ع)، برای سنین مختلف کودکان، نوجوانان و بزرگسالان (بانوان و آقایان) به صورت مجزا برگزار می شود.

مجتبی عزیزی گفت: کلاس های روخوانی و روانخوانی، حفظ ترتیبی و قصه های قرآن ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی می باشد. ضمن اینکه کودکان و نوجوانان همه روزه از ساعت 19، در کلاس های جزء خوانی قرآن کریم نیز شرکت می نمایند که در پایان هر روز با اجرای یک مسابقه، به برگزیدگان هدایایی نیز اهداء می شود.

عزیزی افزود: ترجمه و مفاهیم، حفظ ترتیبی و موضوعی، تفسیر ترتیبی و موضوعی، تدبر در قرآن، اخلاق در قرآن، نماز و احکام آن، روخوانی و روانخوانی، شرح خطبه متقین نهج البلاغه و مباحث مهدویت و انتظار نیز از جمله کلاس های می باشد که برای دانش آموزان مقاطع متوسطه و بزرگسالان در حال برگزاری است.

وی از برگزاری دوره عمومی و تخصصی تدبر در قرآن خبر داد و خاطرنشان کرد: این دوره به مناسبت ماه مبارک رمضان همه روزه، صبح ها از ساعت 11:30 و عصرها از ساعت 19 با حضور استاد عارفی نژاد و حجت الاسلام محمد پور با محوریت تدبر در سوره عنکبوت برگزار می شود.

مدیر بزرگترین مجتمع قرآنی کشور تصریح کرد: برگزاری دوره تخصصی صوت و لحن ویژه بانوان از دیگر برنامه هایی می باشد با حضور داور بین المللی استاد فهیمه السادات موسوی نیا در مجتمع فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) برگزار می شود.

عزیزی در خاتمه با اشاره به فعالیت های مستمر  مدارس حفظ سفیران بهشت، اذعان کرد: علاقمندان به حفظ کل قرآن با شرایط سنی 14 تا 24 سال(دختران و پسران) می توانند با مراجعه به بنیاد امیرالمومنین(ع) در مدارس حفظ سفیران بهشت ثبت نام نموده تا علاوه بر حفظ کل قرآن در یک سال، با تفسیر، تجوید و تدبر در قرآن نیز آشنا شوند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 3.6666666666666665 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد