Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

پس از برگزاری مرحله استانی اعلام شد؛

راهیابی «توانخواهان شکوفه های امید ابرکوه» به جشنواره تئاتر کشوری


مسئول مرکز توانبخشی شکوفه های امید گفت: دو اثر از 5 اثر برگزیده تئاتر معلولین کویر، مربوط به مرکز شکوفه های امید است که به مرحله نهایی راه یافته است.

زارع مسئول مرکز جامع توانبخشی حرفه ای شکوفه های امید در گفتگو با سرو ابرکوه،  از راهیابی دو تئاتر این مرکز به سومین جشنواره منطقه ای «تئاتر معلولین کویر» خبر داد.

مسئول مرکز جامع توانبخشی شکوفه های امید در ادامه افزود: در این جشنواره 24 اثر از استان یزد به مرحله بازخوانی و پس از آن 11 اثر به مرحله بازبینی و در نهایت 8 اثر به مرحله استانی جشنواره راه یافتند.

زارع افزود: از بین این آثار، سه اثر از شهرستان ابرکوه برگزیده شد که 1 اثرمربوط به مرکز توانبخشی دخترانه و 2 اثر هم مربوط به مرکز پسرانه شکوفه های امید می باشد.

وی تصریح کرد: این آثار هنری شامل تئاتر صحنه ای کودک و نوجوان با نام «یخی که عاشق خورشید شد» و دیگری تئاتر صحنه ای «کابوس» است که هر دو به کارگردانی فهیمه بصیری به مرحله استانی راه یافتند.

لازم به ذکر است مرحله نهایی این مسابقات، از تاریخ 24 لغایت 28 بهمن در شهر مقدس مشهد با حضور هنرمندانی از 5 استان کرمان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

گفتنی است در مجموع 30 اثر از 5 استان مذکور به مرحله استانی راه یافتند که بعد از آن تئاتر منتخب این مرحله به جشنواره تئاتر معلولین کشورراه می یابد که تابستان آینده در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد