Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

هشدار امام جمعه ابرکوه به خروج دولت از مسیر اعتدال؛

رئیس جمهور در یزد جو گیر شد/دولت اعتدال، از فتنه گران 88 تبری بجوید/آقای رئیس جمهور، دوقطبی سازی نکنید!


امام جمعه ابرکوه گفت: انتظار ملت ایران از دولت این است که ازملت یاد بگیرید. به دنبال رهبر خود حرکت کرده و از خط امام زاویه نگیرید. همچنین از رفتار نانجیبانه فتنه گران 88 تبری بجوئید.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان(21 اسفند94) اظهار کرد: دوشنبه گذشته دربیست و پنجمین سفر استانی هیئت دولت، شاهد  سفر کاروان دولت به  استان یزد بودیم، مردم استان نیز به رسم همیشگی میمهان نوازی، از رئیس جمهور و دولت خدمتگزار به خوبی استقبال کردند و ما انتظاری جز این نداشتیم و بر این باوریم که این سفر آثار و برکات بارزی در رشد و شکوفائی استان خواهد داشت.

وی افزود: درسفر سلطانی فر نماینده رئیس جمهور به ابرکوه، مشکلات عمده شهرستان دربخش بهداشت و درمان و بیمارستان، راه و کمربندی و راه آهن مطرح شد، نامه هائی با امضاء مسئولین و با پیگیری فرماندار ابرکوه، نوشته و تحویل شد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: درهر شهرستان از سوی دولت نماینده ای حضوریافت اما در ابرکوه همزمان 3 مقام کشوری یعنی رئیس میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان نماینده رسمی دولت، وزیر محتر اطلاعات به طورغیررسمی و با هدف دیدار با امام جمعه و دیدار ازشهرولائی و باستانی ابرکوه و تاج الدّین معاون پارلمانی وحقوقی مجلس سازمان تامین اجتماعی، باهدف آغاز به کاراحداث پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی دراین شهر حضور یافتند.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: تاکید مسئولین شهرستان برحضور سلطانی فر این بود که پیش درآمدی برای بالندگی فردای ابرکوه ایجاد شود.

 

تقویت شاخصه «گردشگری ابرکوه»، سرمایه ای بزرگ برای این شهر است/ سفر مجدد معاون رئیس جمهور به ابرکوه در نیمه اردیبهشت 95

وی بیان کرد: ابرکوه به دلیل مشکل  بی آبی وخشکسالی های پیاپی نمی تواند مثل گذشته قطب کشاورزی بوده و به دلیل نبود امکانات نمی تواند قطب صنعتی باشد؛ ولی ظرفیتی بالا اما ناشناخته را دراین دیار کهن و باستانی به عنوان مهد فرهنگ و تمدن داریم که می تواند شهرستان را قطب گردشگری نماید و این بهترین سرمایه بالقوه برای شهرستان است که باید به آن فعلیت بخشیم.

حسینی تاکید کرد: قطب گردشگری مثل قطب صنعتی نیست که بارمنفی، رکود وآلودگی هوا داشته باشد، بلکه زمینه میهمان نوازی مردم شهرستان ایجاب می کند که با کمترین هزینه، بیشترین کارآفرینی  و درآمد زائی را برای شهرستان داشته باشیم.

وی از حضور مجدد سلطانی فر به ابرکوه در نیمه اردیبهشت سال 95 خبر داد و تصریح کرد: اگر ابرکوه آوازه جهانی پیدا کند بسیار مطلوب است و به همین دلیل مجددا از سلطانی فر دعوت شد که در سفری به عنوان رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کشور به ابرکوه حضور یابد و وی پذیرفت و قول داد که درنیمه دوم اردیبهشت ماه  سفر خاص به ابرکو ه داشته باشد.

 

رئیس جمهور در یزد جو گیر شد/ حواشی ایجاد شده در یزد معلول کم تدبیری رئیس دولت تدبیر/ شخص دوم مملکت متعلق به همه مردم است نه جناح خاص سیاسی

خطیب جمعه ابرکوه به حواشی جنجال برانگیز سفر روحانی به یزد اشاره کرد و بیان داشت: همه نسبت به اصل سفر دولت به استان راضی بودند؛ اما متاسفانه حواشی ایجاد شد که معلول کم تدبیری رئیس دولت تدبیر بود و فکرمی کنم آقای رئیس جمهورجوگیر شد و بعضی حرف های التهاب زا را زد.

وی تصریح کرد: باور ما این است که رئیس جمهور به عنوان شخص دوم کشور، نباید وابسته به جناح و طیف خاصی باشد؛ همچنان که کسی حق ندارد رهبر را به نفع خود سوق دهد و وی به عنوان ولی امر فقیه، پدراین مملکت بلکه امت اسلام درزمان حاضر است نه اینکه وابسته به طیف وجناحی باشد.

 

آقای رئیس جمهور در واپسین روزهای سال همدلی دولت و ملت، دوقطبی سازی نکنید!

حجت الاسلام حسینی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیس جمهور! ملت به شخصیت، تجربه وکاردانی، وعده های امیدبخش، به سابقه وقابلیت های شما رأی داده اند و این دون شأن شما است که خود را وامدار طیف وجناحی بخوانید ورأی خوب مردم را رهین فرد و جناح بدانید.

وی تصریح کرد: ما احساسات ناسیونالیستی نداریم، نگاه ما نگاهی کلان به مصالح کشور، نظام و انقلاب است! چرا درسخنان خود حساسیت زائی می کنید و درواپسین روزهای سال همدلی وهمزبانی ملت ودولت ایجاد فضای دوقطبی بین مردم و نظام در استان می کنید؟ خدا  می داند این جناح بازی ها، گروه گرائی ها دسیسه اردوگاه استکبار و نظام سلطه است. تا کی باید مردم، نظام و انقلاب چوب باند بازان چپ و راست بخورند و وحدت و انسجام را فشل کنند؟

 

سیاه نمایی خدمات دولتمردان گذشته، بازی در زمین دشمن است/ مردم را با سرگرم کردن به مسائل حاشیه ای از رکود اقتصادی غافل نکنید/ دولت تدبیر در حال خروج مسیر اعتدال است/ مردم به خاطر رهبری مشکلات را تحمل می کنند

وی با تاکید بر اینکه دستور صریح قرآن اشداء علی الکفار، رُحماء بینهم است و نباید آن را به عکس تفسیر کرد، گفت: کوبیدن یکدیگر، سیاه نمائی خدمات دولت مردان گذشته و بدبین کردن مردم به مسئولین در حال و گذشته، همه بازی درزمین دشمن است! به جای سرگرم کردن مردم به این امور وهن و تشتت، به فکر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، برون رفت کشور از بحران اقتصادی و رکود، اجرائی کردن اقتصاد مقاومتی و انجام فرامین مقام معظم رهبری  باشید.

حسینی تاکید کرد: خارج شدن دولت ازمسیر اعتدال وگرایش به سمت وسوی جناحی، زنگ خطر درکشور است!آستانه تحمل مردم کم شده؛ مردم بخاطر رهبری این همه مشکلات را که معلول نارکارآمدی تیم اقتصادی دولت های گذشته و دولت فعلی است تحمل می کنند وگرنه مردم چه گناهی دارند که باید شاهد التهابات سیاسی درکشور باشند؟!

 

دولت اعتدال، از فتنه گران 88 تبری بجوید

وی در پایان این قسمت از سخنان خود به انتظارات مردم اشاره کرد و گفت: انتظارملت ایران از شما این است که ازملت یاد بگیرید و به دنبال رهبرالهی خود حرکت کنید، از خط امام ورهبری زاویه نگیرید و از رفتار نانجیبانه فتنه گران در انتخابات سال 88 تبری بجوئید.

این مقام مسئول به سخنان رهبر انقلاب در جمع اعضاء خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در جمع اعضاء مجلس خبرگان،  خطر نفوذ دشمن درمسئولین را متذکر شده و این خطر را در قالب  تغییر محاسبات، فکر و اراده آنان بیان کردند تا جایی که مسئول حلقوم دشمن شده و حرف آنان را می زند! امیدوارم پس از تذکر پدرانه رهبری، مغلطه کاری ها پایان یابد و سال 95 سال یکدلی آحاد مردم و مسئولین باشد و مبنای عملی همه ما اصلاح طلبی اصولگرائی باشد.

خطیب جمعه ابرکوه در پایان با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) این روزهای حزن و اندوه اهل بیت(ع) را تسلیت گفت و یاد و خاطره مرحوم حاج سیداحمد خمینی(ره) فرزند امام را که در 26 اسفند 73 به لقاء الله پیوست را گرامی داشت.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد