Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


سالن ورزشی فرهنگی شهید حججی افتتاح شد+تصاویر


سالن ورزشی فرهنگی شهید محسن حججی در شهر تفت با حضور مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، سالن ورزشی فرهنگی شهید حججی امروز پنجشنبه با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

فرماندار تفت در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزشی شهید حججی که با حضور امام جمعه تفت و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، شهید والامقام حججی را حجتی بر حقانیت آرمان های متعالی انقلاب اسلامی عنوان و از مقام شامخ این شهید گرانقدر تجلیل کرد.

«محمود زارع رشکوییه» با اشاره به تشییع باشکوه و کم نظیر پیکر مطهر شهید والامقام محسن حججی، آن را نشانه ای از فهم و درک عمیق مردم عزیز ایران اسلامی ارزیابی کرد و گفت: تقارن تشییع با عظمت پیکر پاک این شهید مظلوم با هفته دفاع مقدس و ایام عاشورای حسینی، نشانه ای از پیوند ناگسستنی آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی با آرمان های درخشان اسلام ناب محمدی(ص) و حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان است.

فرماندار تفت شهید حججی را حجتی بر حقانیت آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: آرمانهای اسلامی و انسانی انقلاب اسلامی که دفاع از مظلومان عالم و ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان از مهم ترین آنان است در شهادت مظلومانه این شهید گرانقدر نمایان است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در خصوص شهادت محسن حججی که «خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد» اظهار داشت: ایران اسلامی امروز مملو از جوانان غیور و شجاعی است که هر یک بر راه مقدس شهید حججی اقدا کرده و در دفاع از کیان اسلام و انقلاب آماده جانفشانی و فداکاری هستند.

زارع در پایان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، از مقام شامخ شهید والامقام حججی و همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجلیل کرد.  




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد