Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


مرکز تعویض پلاک شهرستان تفت افتتاح شد + عکس


مرکز تعویض پلاک شهرستان تفت به منظور تسهیل فرآیند خدمت رسانی به مردم تفت به بهره برداری رسید.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از صبح تفت، مرکز تعویض پلاک شهرستان تفت با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی تفت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در محل ورودی تفت به بهره برداری رسید.

فرماندار در مراسم افتتاح مرکز پلاک شهرستان تفت که با حضور امام جمعه تفت، دادستان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد با ابراز خرسندی از راه اندازی این مرکز تاکید کرد: فرایند ارائه خدمت به مردم شهرستان تفت باید تسهیل شود.

«محمود زارع رشکوییه» با اشاره به ضرورت ارائه خدمتی با کیفیت و سریع به مردم تفت گفت: راه اندازی مرکز تعویض پلاک تفت یکی از درخواست های مردمی بوده که خوشبختانه با پیگیری ها صورت گرفته و تلاشهای متولیان امر محقق گردیده است.

فرماندار تفت افزود: مردم شهرستان از این پس می توانند با مراجعه به این مرکز کار تعویض پلاک خودرو خود را در شهرستان تفت انجام دهند و نیازی به مراجعه مرکز استان نیست.

وی با اشاره به گستردگی جغرافیایی شهرستان تفت و دشواری های مردم برای انجام فعالیت های خود در مراجعه به مرکز استان اظهار داشت: راه اندازی این مرکز از نیازهای مهمی بود که جامه عمل پوشیده شد.

زارع، راه اندازی مرکز پلاک تفت را گامی در مسیر تسهیل نمودن فرآیند خدمت رسانی به مردم تفت ارزیابی و تاکید کرد: فرایند ارائه خدمت به مردم شهرستان تفت باید تسهیل و همه اقدامات لازم برای تامین آسایش و راحتی بیشتر این مردم عزیز و شریف پیگیری شود چرا که جلب رضایت حضرت دوست که در گرو جلب رضایت مردم عزیز است، عالی ترین افتخار برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت هم در این مراسم با بیان اینکه یکی از دغدغه های مسئولان را برنامه ریزی برای کاهش ترددها عنوان کرد و گفت: با افتتاح این مرکز دیگر مردم شهرستان تفت برای تعویض پلاک به مرکز استان نمی روند.

«سرهنگ فرهاد بیگلری» افزود: رفتن به مرکز استان برای تعویض پلاک یک روز وقت شهروندان تفتی را می گرفت ولی در اینجا در فاصله زمانی کم و در فاصله ای نزدیک شهرستان این کار صورت می گیرد.

وی از همه کسانی که برای آغاز به کار این مرکز تلاش کرده و زحمت کشیده اند تشکر کرد.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد