Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

شرم آور است وقتی یک مسئول، خیانت دشمن را به خاطر منافع حزبی توجیه می کند


امام جمعه بخش بهمن گفت: شرم آور است که یک مسئول در صدمه به کشور و خدمت به دشمن؛ خیانت آنها را به خاطر منافع حزبی خود توجیه کند و به ملت چنین تلقین کند، که متوجه خیانت های دشمن نشوند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه ضمن بازخوانی بیانات رهبری در این دیدار با مسئولان کشور اظهار کرد: بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان کشور بسیار قاطعانه و به‌ موقع بود، دولت و دولت مردان ما نیز باید این قاطعیت را از مقام معظم رهبری بیاموزند. رهبر انقلاب بر مولفه‌های اقتدار کشور توسط دشمن تاکید دارند و باید با تمام توان خود در همه عرصه ها خصوصا فضای مجازی در تقویت ایمان جوانان بکوشیم.

 

به جای توجیه مشکل رکود و بیکاری، به فریاد مردم برسید

وی افزود: نکته دوم  که مقام معظم رهبری به عنوان دو مشکل عمده کشور مطرح کردند، مسئله رکود و بیکاری است و این مشکلات را متوجه سیاست ها و برنامه های دولت فعلی و سابق واسبق بیان کردند؛ متاسفانه امروز شاهدیم بعضی در کشور برای توجیه عملکرد ضعیف خود تمام کم کاری ها و مشکلات خودشان را گردن دولت های قبل یا مسئولین گذشته می اندازند،  و این تکه کلامشان شده که فلان دولت و فلان آقا اینقدر خراب کرده که نمی شود درست کرد یا درست کردنش زمان می برد این توجیهات است، به جای این توجیهات، به فریاد مردم برسید و مشکلات بیکاری و رکود را حل کنید.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه سخنان خود به طرح مساله برجام در سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع مسئولان کشور اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرموده اند نفض برجام در برنامه ما نیست اما اگر دشمن بدعهدی کند و تهدید به پاره کردن آن داشته باشد ما برجام را آتش می زنیم.
خطیب جمعه مهردشت افزود: یک محور مهم سخنان مقام معظم رهبری مقابله با يك توهم و خيال باطل است و آن اینکه برخي تصور می كنند كه مي‏توانند ميان حق و باطل پل بزنند و ميان نظام اسلامي و استكبار جهاني وساطت کرده و ايران اسلامي را با آمريكاي جنايتكار دوست كنند؛ این تفکری کاملا غلط است.

علیزاده افزود: با اين ‏كه عدم پايبندي آمريكا به تعهداتش از آفتاب تابان نيز روشن‏تر است، بعضی مدعي مي‏شوند كه تحريم‏ها برداشته شده است و سعي مي‏كنند با تبليغات به مردم چنين تلقين كنند كه اوضاع اقتصادي كشور بعد از برجام بهتر شده است و شما متوجه نشده‏ايد؛ لذا رهبر معظم انقلاب در تذكر به مسؤولان كشور صراحتا فرمودند كه «دست‏اندركاران به اين واقعيات توجه و دقت كنند و اين حرف را تكرار نكنند كه تحريم ها برداشته شده است.»

 

شرم آورترین کار یک مسئول این است که خیانت دشمن را به خاطر منافع حزبی توجیه کنند

وی ضمن انتقاد شدید از کسانی که سعی در زیبا کردن چهره کربه دشمن دارند گفت: مسئولان در نظام اسلامی نباید به توجیه و بزک دشمن دست بزنند و تلاش کنند کار وزرات خارجه آمریکا و خیانت های این دولت را توجیه کنند؛ این شرم آور ترین کاری است که یک مسئول در صدمه به کشور و خدمت به دشمن ممکن است انجام دهد و آن اینکه خیانت های دشمن را برای منافع سیاسی و حزبی خود توجیه کنند و به ملت چنین تلقین کنند که متوجه دشمنی ها و خیانت های دشمن نشوند.

امام جمعه بخش بهمن خارج کردن نام عربستان سعودى از فهرست سياه ناقضان حقوق كودكان توسط سازمان ملل را رسوايى بزرگ آمريكا و این سازمان عنوان کرد و گفت: سازمان ملل متحد در سيزدهم خرداد، عربستان را به‏دليل كشتار كودكان يمني در فهرست سياه ناقضان حقوق كودكان قرار داد و ائتلاف سعودي را مسؤول مرگ 60 درصد كودكان اين كشور معرفي كرد. اما يك هفته پس از آن در 20 خرداد، نام عربستان از لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: دبيركل سازمان ملل این کار را به جهت تهديد برخي كشورها به حذف بودجه سازمان ملل عنوان کرده است اما عربستان بداند اگر دلارهای نفتی اش او را از فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان خارج کرد ولی باید به خاطر جنایات جنگی محاکمه شود، قرباني شدن هزاران غيرنظامي يمني، حمايت از گروه‏هاي تروريستي در عراق و سوريه و دخالت آشكار در بحرين، همه در کارنامه سیاه آل سعود است که امید است آتش تروريسم دامن طراحان و حاميانش را بگیرد.

حجت الاسلام علیزاده افزود: از طرفی این روزها شاهد جنایات آل خلیفه در بحرین هستیم، احضار علماء و شخصیت های بحرین، محاکمه قضایی یک طرفه و حبس های طولانی مدت، احضار رئیس دفتر شیخ عیسی و فشارهای فراوان بر این شخصیت برجسته تنها بخشی از جنایات رژیم وابسته آل خلیفه است ما حمایت خود را از شیعیان بحرین اعلام می داریم و اقدامات ضد حقوق بشری رژیم آل خلیفه را محکوم می نماییم.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد