Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در راستای توانمند سازی جوامع روستایی؛

شرکت تعاونی گلد شت ابرکوه فعالیت خود را آغاز کرد


شرکت تعاونی کشاورزی منابع طبیعی و آبخیز داری گلد شت ابرکوه فعالیت خود را با هدف توانمند سازی جوامع روستایی با برگزاری مجمع عادی آغاز نمود.

به گزارش سرو ابرکوه، شرکت تعاونی گلدشت ابرکوه، یکی از شرکت هایی می باشد که در راستای تحقق اهداف و سیاست های دولت جمهوری اسلامی مبنی بر واگذاری تصدی های دولتی به بخش خصوصی، بخصوص تعاونی ها یه همین منظور تأسیس شد.
اولین مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی کشاورزی منابع طبیعی و آبخیز داری گلدشت ابرکوه با حضور دامداران،کشاورزان، بهره برداران و فارغ التحصیلان بخش های کشاورزی و منابع طبیعی، در اداره جهاد کشاورزی شهرستان برگزار گردید.
طی این جلسه پس از برگزاری انتخابات، 5 نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره، 2 نفر علی البدل، یک نفر نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان بازرس علی البدل معرفی شدند.
در ادامه همچنین ضمن بررسی اساسنامه و تأیدیه آن، واگذاری کلیه امور مرتبط به منابع طبیعی همچون امور مربوط به امور مرتع و بیابان و آبخیز داری و پروژه های مربوط به شرکت تعاونی از اهداف شرکت بیان شد.
از دیگر اهداف شرکت تعاونی گلدشت ابرکوه می توان به توانمندسازی جوامع روستایی و واگذاری تصدی های دولتی به بخش تعاونی اشاره نمود.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد