Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

جمعی از معلولین بافق در دیدار با امام جمعه بافق؛

معلولین بافق چه می خواهند؟


جمعی از معلولین بافق در دیدار با امام جمعه بافق گفتند: اشتغال و مسکن مناسب،اولویت اصلی در زندگی همه افراد خصوصا افراد دارای معلولیت میباشد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی بافق، تعدادی از افراد دارای معلولیت در با حضور رئیس بهزیستی و مدیرعامل موسسه خیریه جامعه معلولین بافق با امام جمعه محترم این شهرستان دیدار کردند.
حضار در این دیدار بیان داشتند اشتغال و مسکن مناسب،اولویت اصلی در زندگی همه افراد خصوصا افراد دارای معلولیت میباشد.

آنها مطرح نمودند: یک فرد معلول نیاز به ترحم ندارد بلکه تسهیل مسیر و دادن حقوقشان از وظایف مسئولین و جامعه است تا معلولین نیز مانند سایر اقشار بتوانند به زندگی عادی خود بپردازند.

درادامه،دکتر خوشگذران شرایط تسهیلات اشتغال و مسکن بهزیستی را خواستار شد.
رئیس بهزیستی بافق افزود: تسهیلات 250 میلیون ریالی به کارآفرینانی که معلولین را استخدام کنند پرداخت خواهد شد.
شاهپورزاده نیز با بیان اینکه در صدد تاسیس موسسه خیریه اشتغال ویژه مددجویان و توانخواهان هستیم افزود از طرح های اشتغال زایی مناسب،حمایت های لازم را خواهیم کرد.
حجت الاسلام سلیمانی با تبریک 12 آذر روز جهانی معلولین گفت: معلولین با توجه به مشکلاتی که دارند کمترین آسیب ها و بحران ها در خانواده هایشان نسبت به دیگر اقشار مشاهده می شود.
،امام جمعه بافق افزود: خدمت به معلولین جامعه مصداق بارز جهاد در راه خداوند بوده و در این راستا قول پیگیری رفع مشکلات،به ویژه اشتغال معلولین،طی جلسه ای متشکل از کلیه مسئولین شهرستان،را داد.

روابط عمومی بهزیستی بافق

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد