Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صباغیان در صحن علنی مجلس؛

چوب تصمیمات آنی مجلس و دولت را مردم می خورند


صباغیان گفت: پیشنهاد من برای افزایش قیمت سوخت به صورت پلکانی برای کسانی است که بالاترین مصرف سوخت را دارند و این افزایش می تواند در قالب مالیات باشد.

به گزارش سروابرکوه به نقل از بافق خبر، محمدرضا صباغیان در صحن علنی مجلس گفت: طبق همه سنوات دولت مطابق تورم برای افزایش کالاها و خدمات از جمله در مورد بنزین وحامل های انرژی پیشنهاداتی را ارائه  میدهد ، امسال هم در اول لایحه ای که دولت ارائه داد صحبت از افزایش50درصدی بنزین وسوخت بود که یک سری مسائل ومشکلاتی پیش امد که دولت عقب نشینی و مخالف این افزایش شد ومجلس هم همراهی دولت کرد که دولت و مجلس دلایل خاص خود را داشتند که قابل احترام است.

وی در ادامه افزود: ولی احساس می شود نه ان میزانی را که دولت پیشنهاد داده بود برای سقف 1500و2000برای بنزین ونه این عقب نشینی، به هرحال منابعی که داریم ودر امدی که ایجاد می شود برای همین ملت است که تصمیم گیری می کنیم. ما اگر مردم را در نظر نگیریم و تصمیمات انی بگیریم باز هم مردم چوب خواهند خورد

نماینده مردم بافق ومهریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بالای 80درصد مردم بیشتر از مقدار سوخت مصرف می کنند کسانی که در حد80لیتر سوخت مصرف می کنند قیمت سال 96و بیشتر از 80لیتر برای خودروها یک درصدی افزایش داشته باشد که اینجا هم می تواند به مشکل اقتصادی کشور کمک و فشاری هم  به قشر ضعیف نمی آید.

صباغیان پیشنهاد داد: اگر ما همین پولی که از افزایش پلکانی قیمت سوخت بدست می آوریم را به صندوق ذخیره فرهنگیان، پاداش بازنشستگان، کمک به روستائیان، ایجاد اشتغال، کمک به کمیته امداد و  کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پیشنهاد من برای افزایش قیمت سوخت به صورت پلکانی برای کسانی است که بالاترین مصرف سوخت را دارند و این افزایش می تواند در قالب مالیات باشد که به نفع اقشار ضعیف هم است و اگر از طریق رسانه ها وصداوسیما این پیشنهاد برای مردم واکاوی و بررسی شود، مردم نیز استقبال خواهند کرد و مسلما در افزایش قیمت سوخت دولت عجولانه تصمیم گرفته است.

انتهای پیام / ک

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد