Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

نادیده گرفتن خدمات نظام به بهانه کوباندن رقیب، خیانت به کشور است/ مشکلات اقتصادی و بیکاری کمر مردم را خم نموده است


امام جمعه بخش بهمن گفت: امروز مشکلات اقتصادی و عدم اشتغال کمر مردم را خم نموده است؛ رهبر انقلاب بر لزوم توجه به مشکلات و گلایه های مردم تاکید دارند و توقع این است که مسئولان از حاشیه سازی پرهیز و به حل مشکلات مردم بپردازند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز این شهر برنامه دشمنان را القاء ناکارآمدی نظام و ایجاد شکاف و یاس بین مردم عنوان و اظهار کرد: آنچه در شرایط کنونی قابل تامل و توجه است این است که آمریکا، اسرائیل و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در رابطه با ملت ایران به این نتیجه رسیده اند که اقدام نظامی و امنیتی علیه ملت ایران مناسب نبوده و حتی گاهی به ضرر آن هاست لذا آنها با حرص و ولع به موریانه های داخلی چشم دوخته اند.

امام جمعه بخش بهمن افزود: با وجود کسانی که  انگیزه های شخصی، حزبی و جناحی را بر مصالح و منافع ملی رجحان می دهند و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند و زمینه فتنه و توطئه دشمن فراهم می کنند هیچ نیازی به دشمن بیرونی نیست.

نادیده گرفتن خدمات نظام به بهانه کوباندن رقیب، خیانت به کشور است/ تا کی باید نظام تاوان لجبازی ها را بدهد؟
وی تاکید کرد: ایجاد یاس و دل نگرانی میان مردم و نادیده گرفتن خدمات گذشته و حال نظام، به بهانه زیر سوال بردن و کوبیدن رقیبان سیاسی خیانتی آشکار به کشور است! تا کی نظام جمهوری اسلامی باید هزینه و تاوان لجبازی ها، جهالت ها و خیانت های پنهان و آشکار کسانی که به دنبال منافع شخصی و حزبی خود هستند بدهد!

این مقام مسئول بر توجه مسئولان به هشدارها و دل نگرانی های رهبر انقلاب تاکید کرد و گفت: تنها کسی که حرص می خورد و فریاد می زند رهبری است و متاسفانه عده ای را خواب گرفته است؛ سالهاست نسبت به آسیب های اجتماعی، اقتصادی، معیشت و مشکل بیکاری و قاچاق کالا هشدار می دهند اما گوش شنوایی نیست!

مشکلات اقتصادی، بیکاری و عدم اشتغال کمر مردم را خم نموده است
حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال رو به پایان است و مردم همچنان منتظر گشایش در این زمینه اند تاکید کرد: امروز مشکلات اقتصادی، بیکاری و عدم اشتغال کمر مردم را خم نموده است؛ رهبر انقلاب بر لزوم توجه به مشکلات و گلایه های مردم تاکید دارند و توقع این است که مسئولان از حاشیه سازی پرهیز و به حل مشکلات مردم بپردازند.

وی با بیان راهکارهای مهم برای حل مشکلات مردم بر طبق سخنان رهبری گفت: توليد كار و اشتغال براى نسل جوان پراستعداد و پرشمار اين كشور، مبارزه با فساد اقتصادى در دستگاه ها كه عدم توجه به آن همه تلاش ها و دستاوردهاى نظام را ضايع مى‏سازد و از همه مهم‏تر، وحدت ملّى و يكصدايى مسؤولان و خواص است كه اگر مخدوش شود، هيچ حركت سازنده به سامان نمى‏رسد از مهمترین محورهای مهم برای حل معضلات کشور است.

تمام بمب هایی که عربستان بر یمن می ریزد از آمریکا و اروپاست
علیزاده در ادامه به نمایش تازه آمریکا با دروغ نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه ایران پرداخت و گفت: آمریکا از هر شگردی برای منزوی کردن ایران استفاده می کند و اینبار به نماینده خود در سازمان ملل ماموریت داد که با دروغ پردازی، افکار عمومی را علیه جمهوری اسلامی تحریک کرده و ایران را عامل‏ بى‏ثباتى منطقه خاورميانه معرفى كند.

وی تاکید کرد: در روزهای گذشته، بعد از حمله موشکی یمن به عربستان در روزهای گذشته نماینده آمریکا در سازمان ملل با تصویری از لاشه یک موشک ادعا کرد که این موشک ایرانی است که از یمن به عربستان پرتاپ شده است! عربستان سه سال است كه بمب‏ها را بر سر مردم يمن مى‏ريزد و تمام تسليحات از آمريكا و اروپا مى‏آيد؛ اما نماينده آمريكا با بی شرمی لاشه یک موشک را نشان می دهد و مى‏گويد كه اثر انگشت ايرانى ‏ها روى آن است.

این مسئول با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز گفت: مسئولان باید امکانات گسترده خود را در خدمت دعوت به نماز بگذارند؛ متاسفانه امروز نماز خیلی غریب است نه در مدارس و نه در ادارات، محیط مناسبی برای این واجب در نظر گرفته نمی شود.

امام جمعه بخش بهمن با توجه به روز ايمنى در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی در 5 دی ماه تاکید کرد: متاسفانه کشور ما بر روی گسل زلزله خوابیده و هر زمان، احتمال لرزیدن دارد گر چه زلزله از بلایای طبیعی محسوب می شود اما در مقابل آن باید چاره اندیشی و ساختمان ها مقاوم سازی شود؛ ازبین رفتن حتی یک انسان در اثرکم کاری و کم توجهی به این امر، جرم نابخشودنی است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد