Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

انتقاد امام جمعه بخش بهمن از حمایت مالی جشن تولد ملکه انگلیسی؛

نفوذ فرهنگی انگلیس در ایران با حمایت مالی جشن تولد ملکه یهودی و خوابیدن مسئولین


امام جمعه بخش بهمن، گفت : بیشترین جنایت علیه ایران را انگلیس انجام داده و می دهد؛ اما متاسفانه امروز با نفوذ، در قلب ایران جشن ملکه یهودی تبار انگلیس انجام می شود و عده ای حامی مالی این مراسم می شوند، در حالی که برای تولید و اقتصاد کشور هزینه نمی کنند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد : امروز بهترین و قدرتمندترین سلاح یک ملت مقاومت است.

تضعیف روحیه مقاومت؛ با مترادف کردن آن با جنگ و خشونت از برنامه های دشمن است
حجت الاسلام علیزاده گفت : هرگاه ما ملت ایران، مقاومت را دو دستی چسبیدیم، پیش رفتیم و موفق شدیم، دیگران هم تشویق به مقاومت شدند. امروز دشمن تلاش می کند این اندیشه را تضعیف کند و مقاومت را جنگ و خشونت بنامد.

وی ادامه داد : امروز آمریکا به چند دلیل احتیاج به مذاکره با ما دارد؛ اول اینکه قدرت آمریکا رو به افول و در حال کم شدن است، لذا می خواهند با کشاندن ایران به مذاکره، به افکار عمومی نشان دهند که همچنان قدرت برتر دنیا هستند.

علیزاده بیان کرد : دوم اینکه جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت نو ظهور در خاورمیانه با یکه تازی توانسته است عمق راهبردی خود را روز به روز گسترش داده و مستقل بودن خود را به نمایش بگذارد، لذا حضور ایران در مذاکره برای آنها بسیار اهمیت دارد.

راه نجات ملت ما ایستادگی و مقاومت است
وی، با تأکید بر ادامه مقاومت و نتیجه دادن آن خاطر نشان کرد : از اول انقلاب تا کنون تمام دولت های آمریکایی دنبال مذاکره با ایران بوده و هستند تا بگویند؛ قدرتی مثل جمهوری اسلامی را پای میز مذاکره کشاندند.

خطیب جمعه بخش بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی و پایان سلطه آمریکا، شکست جبهه استکبار در جنگ تحمیلی، شکست و خروج آمریکا از عراق و سوریه، شکست داعش و... را ثمره ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و گفت : راه نجات ملت ما ایستادگی و مقاومت است البته اگر غرب گرایان و بزدلان و منفعت طلبان بگذارند.

افتخار به رهبر و پاسخ های کوبنده و شجاعانه ایشان به نخست وزیر ژاپن
علیزاده با اشاره به دیدار رهبر انقلاب و نخست وزیر ژاپن افزود : انسان از وجود چنین رهبر شجاع و آزاده، با اقتدار و دیپلماسی انقلابی، احساس غرور می کند، که در پاسخ به وی جهت پیام ترامپ مبنی بر مذاکره مجدد، فرمودند : اولا ترامپ شایسته هیچ پیامی نیست و هیچ پاسخی به او ندارم و نخواهم داد. ثانیا درخواست مذاکر با آمریکا پذیرفته نیست، چون ایران 6 سال مذاکره کرد اما امریکا به تعهداتش عمل نکرد و هیچ عاقلی با کشوری که زیر توافق زده دوباره مذاکره نمی کند. ثالثا آمریکا گفته قصد تغییر رژیم ایران را ندارد، که یک دروغ است و اگر چنین نیتی هم داشته باشد قادر به انجام آن نیست. رابعا ما ساخت سلاح هسته ای را حرام می دانیم و اگر قصد چنین کاری هم داشتیم نیاز به اجازه آمریکا نداریم. چون آمریکا صلاحیت حرف زدن در این مورد ندارد زیرا خودش چندین کلاهک هسته ای دارد.

وی، در ادامه با تأکید بر ابراز امیدواری که دیگر دولتمردان و مسئولین هم تدابیر رهبری را بیاموزند، گفت : اگر عده ای دیگر بودند دست و پای خود رو گم می کردند و قند تو دلشان آب می شد که ترامپ پیام درخواست مذاکره داده است.

هدف از سفر وزیر خارجه آلمان و نخست وزیر ژاپن به ایران؛ میانجی گری برای تسلیم کردن ما است
علیزاده افزود : آنچه مسلم است این است که آنها برای میانجی گری بین آمریکا و ایران آمدند اما راه را اشتباهی آمدند چون مواضع ایران کاملا قانونی، حق طلبانه و روشن است. بنابراین نیاز به میانجی گری ژاپن و آلمان و هیچ کشور دیگر ندارد.

این مقام مسئول تصریح کرد : اینها اگر واقعا دنبال حل کردن این مسئله هستند باید به آمریکا بروند و آنها را به آدم شدن ترغیب کنند هدف آنها از آمدن به ایران غیر از تسلیم کردن ایران چه معنایی دارد؟!

وی اذعان کرد : البته این میانجی گری مسبوق به سابقه است. در زمان جنگ ایران و عراق که صدام آغاز گر جنگ و هنوز در خاک ایران بود، خواستند بین ایران و عراق میانجی گری کنند که امام راحل فرمودند؛ به جای ایران بروید صدام را محاکمه کنید آن روز میانجی گری برای جنگ نظامی بود و امروز میانجیگری برای جنگ اقتصادی است.

جنگ روانی آمریکا علیه ایران بعد از حادثه دو نفکتش ژاپنی در دریای عمان
علیزاده تأکید کرد : دشمنا هر کاری می کنند تا با ایران هراسی، دنیا را علیه جمهوری اسلامی بسیج کنند. زمانی که نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب در حال گفتگو است، دو نفکتش را هدف حمله قرار می دهند و نخست وزیر آمریکا این حمله را گردن ایران می اندازد و می گوید؛ ایران با حمله به این نفکتش به حضور نخست وزیر ژاپن توهین کرده است.

به گفته وی، بر همگان روشن است حمله به این دو نفتکش کار نوکران آمریکا، عربستان و امارات و اسرائیل است.

نفوذ فرهنگی انگلیس و هزینه کردن برای جشن تولد ملکه یهودی در ایران و خوابیدن مسئولین
امام جمعه این بخش گفت : بیشترین جنایت را علیه ملت ایران انگلیس انجام داده و می دهد؛ اما متاسفانه امروز چنان نفوذ کرده اند که در قلب ایران جشن ملکه یهودی تبار انگلیس را برگزار می کنند و عده ای هم برای این مراسم اسپانسر شده و پول خرج می کنند، در حالی که حاضر نمی شوند برای تولید و اقتصاد کشور هزینه کنند.

همکاری مردم در طرح ملی کنترل فشار خون
وی، در پایان ضمن تشکر از دست اندکاران طرح ملی کنترل فشار خون در شهرستان، یادآور شد : این طرح دارای اهمیت زیادی است، چون خیلی از مردم دارای فشار خون هستند و خودشان بی اطلاع اند، لذا از همه مردم عزیز می خواهیم عوامل اجرایی این طرح را یاری کنند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد