Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم ابرکوه در مجلس:

نیازهای بهداشتی و درمانی مردم ابرکوه باید اولویت‌بندی شود


نماینده مردم ابرکوه در مهریز گفت: پنج شهرستان ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز به عنوان یکی از بزرگترین حوزه‌های انتخابیه کشور از مناطق محروم و کمتر برخوردار در زمینه بهداشت و درمان به شمار می‌روند.

به گزارش سرو ابرکوه، نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس با اشاره به اینکه در مناطق کمتر برخوردار، محرومیت‌های بسیاری در زمینه بهداشت و درمان وجود دارد، گفت: نیازهای بهداشتی و درمانی مردم باید اولویت‌بندی شود.

به گزارش فارس، محمدرضا صباغیان نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابیه در مجلس، در نشست مشترک با رئیس، معاونان، روسا و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز با تاکید بر اینکه مناطق کمتر برخوردار باید در امر بهداشت و سلامت به شکل ویژه مورد توجه قرار گیرند، اظهار داشت: پنج شهرستان ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز به عنوان یکی از بزرگترین حوزه‌های انتخابیه کشور از مناطق محروم و کمتر برخوردار در زمینه بهداشت و درمان به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: این انتظار وجود دارد که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در زمینه امور بهداشت و درمان این شهرستان‌ها توجه بیشتری داشته باشند و برای رفع محرومیت‌های این حوزه تلاش کنند.

صباغیان ادامه داد: مردم این شهرستان‌ها مطالبات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان از نمایندگان مجلس دارند که مهم‌ترین آنها تامین پزشک متخصص و آمبولانس است که البته نبود یا کمبود این موارد تاکنون مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت بیان کرد: این طرح اگرچه سیر درمان بیماران را تسهیل و مشخص کرده اما لازم است برای حضور پزشک متخصص در مناطق مختلف، امتیازات بیشتری در نظر گرفته شود تا پزشکان با فراق بال بیشتری در مناطق محروم و دورافتاده حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: مشکلات و کمبودهای مردم در مناطق مختلف استان یزد بر اساس اولویت‌بندی مشخص شده که امیدواریم مسؤولان دانشگاه به ترتیب این اولویت‌ها را رسیدگی کرده و تمهیدات لازم را برای رفع نیازهای مردم بیاندیشند.

صباغیان در مورد لوایح و طرح‌های بهداشت و درمان استان یزد نیز اظهار داشت: طرح‌ها و لوایح این حوزه در مجلس توسط نمایندگان استان یزد پیگیری شده و اگر مواردی مدنظر مسؤولان حوزه بهداشت و درمان استان باشد، آماده دریافت این موارد هستیم.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه استان یزد یادآور شد: البته نمایندگان نیز برای پیگیری طرح‌ها و لوایح نیازمند همراهی و همکاری مسؤولان هستند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد