Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

جناب وزیر شما ضعیف عمل می کنید یا مسئولین استان یزد؟!


نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: محور بافق – یزد مصوبه رهبری دارد اما مردم زیادی در این مسیر کشته می شوند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بافق خبر؛ محمد رضا صباغیان بافقی صبح امروز در نطق اضطراری و شفاهی خود با بیان اینکه مجلس در ادوار پیشین از شان بالایی برخوردا بوده است اظهار کرد: امروز مجلس جایگاه واقعی خود را ندارد و نمایندگان که بدنه مجلس هستند اصلا قوی عمل نمی کنند.


وی با اشاره به اینکه مجلس از ریاست قوی برخوردار تصریح کرد: بدنه که همان نمایندگان هستیم قوی عمل نمی کنیم.


نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور اشاره ای به ۵ ماه گذشته و قراردادهای IPC و FATF کرد و یادآور شد: این قرارداد مانند عروسی که اقوام از او تعریف و تمجید می کنند در مجلس مطرح شد اما هیچ کدام از نمایندگان اصل قرارداد را ندیده اند.


صباغیان خاطر نشان کرد: اگر روزی مردم در این رابطه ازمن سوال کنند واقعا نمیدانم چه پاسخی ارايه دهم.


وی گفت: وزیر اقتصاد در مجلس ازقراداد گفت اما کسی آن را ندید.


نماینده مردم بافق خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چرا مقام معظم رهبری باید در رابطه با ۱۵ بند سیاست های ابلاغی تذکر دهند؟ چرا نمایندگان حاضر نیستند این قوانین را اصلاح کنند؟


وی اشاره به حضور ظریف در مجلس کرد و یادآور شد: گرچه پاسخ وی درست بود و در آخر تمامی ما او را بوسیدیم اما وی مجلس را تحقیر کرد .


صباغیان با بیان اینکه گزارش دیوان محاسبات از سال ۸۸ تا ۹۴ به مجلس ارايه شد تصریح کرد: این محاسبات در حضور ملت ۸۰ میلیون ایرانی و۲۹۰ نفربه مصوبه شورای عالی پول استناد شد این کار نه تنها به کاهش متخلفین کمک نمی کند بلکه زمینه ای برای شروع اختلاس های بعدی است.


نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز گفت: ما ازطرف ملت ناظر و قانونگذار هستیم . قانون باید به جایگاه رفیع خود برسد ضعف قانون ضعف مردم است.
وی بیان کرد: چنانچه در تخلفات کوتاه و ضعیف عمل کنیم  نخورده و نبرده دراختلاس شریک هستیم جامعه دچار فقر، بیکاری، آسیب اجتماعی، پارتی بازی، طلاق و... شده است.


نماینده مردم حوزه مهریز از دولت به عنوان سنگریاد کرد و افزود:همه در برابر حوادث مسئولیم بیاید مجلس را قوی کنیم ونظارتی جدی و بدون اغماض داشته باشیم.


وی در پایان تذکری نیز به وزیر راه و شهرسازی کشور داشت و خاطر نشان کرد: جناب اقای وزیر یا شما ضعیف هستید یا مسئولین استانی .
جاده مصوبه مقام معظم رهبری دارد اما مردم زیادی در این محور کشته می شوند .


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد