Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس:

گستردگی بزرگترین حوزه انتخابیه کشور خود دلیل بر محرومیت آن است


نماینده حوزه مهریز در مجلس گفت: گستردگی این حوزه انتخابیه از دلایل اصلی محرومیت و توسعه نیافتگی آن است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از ایرنا، محمد رضا صباغیان بافقی در همایش فرمانداران و سرمایه گذاران حوزه انتخابیه مهریز که با حضور استاندار یزد در پردیس دانشگاه یزد در ساختمان شکیب مهریز برگزار شد، افزود: پنج شهرستان این حوزه انتخابیه شامل مهریز ، بافق، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مقایسه با سایر مناطق و شهرستان های استان دارای محرومیت بیشتر هستند.


وی ادامه داد: پراکندگی و گستردگی مناطق و شهرستان های این حوزه انتخابیه کار رسیدگی به مسائل، نیازها و مطالبات مردم سخت کوش و مومن آن را دچار مشکل کرده است.


نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای حل مسائل و رسیدگی به مشکلات این حوزه انتخابیه باید اهم نیازها بصورت دقیق بررسی و مشخص شود.


صباغیان گفت: برای تحقق این منظور مهم یکی از برنامه ها ، برگزاری جلسه با حضور فرمانداران و حضور مسئولان ارشد استان و بررسی نیازها و مشکلات و ارائه راهکار مناسب برای حل معضلات است.


وی افزود: بدون شک بخاطر گستردگی و پراکندگی این حوزه انتخابیه و داشتن مناطق دور دست و توسعه نیافته دولت به تنهایی نمی تواند، مسائل را حل و فصل کند و باید از مشارکت بخش خصوصی بیشتر بهره گرفت.


نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری اینگونه جلسات مشترک با حضور مسئولان و سرمایه گذاران نقش مهمی در حل مشکلات و پیگیری نیازها خواهد داشت.


صباغیان گفت: باید مسائل دقیق بررسی ، مصوب و برای پیگیری آنها تا خصوص نتیجه اقدام بعمل آید و در این راه به همکاری و همراهی مسئولان استان و مناطق زیر پوشش نیاز مبرم است .


در این جلسه فرمانداران حوزه انتخابیه مهریز اهم مطالبات و نیازهای اساسی مناطق خود را شامل تشویق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری ، رسیدگی به خسارات ناشی از خشکسالی ، توجه به مسائل بهداشت و درمان، ایجاد اشتغال مولد و مفید ، رونق گردشگری ، پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرمایه گذاری و توجه به مسائل فرهنگی ذکر کردند.


حوزه انتخابیه مهریز با افزون بر 250 هزار نفر جمعیت شامل شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد