Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف تحکیم نهاد خانواده برگزار شد؛

کارگاه « نقش ازدواج و باروری ویژه بانوان» در کانون شهید چمران ابرکوه


مدیر کمیته امداد ابرکوه گفت: کارگاه « نقش ازدواج و باروری ویژه بانوان» با هدف شناخت جوانان از ازدواج و باروری در تحکیم نهاد خانواده در کانون شهید چمران برگزار شد.

به گزارش سروابرکوه، حسن غلامپور مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان با بیان این خبر اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری یکی از مشکلات ما این است که برجسته ترین زوج های ما که نخبگان هستند، کمترین فرزند را دارند و این یک ضرر بزرگ است چون کشور را از ژن انسان های برتر محروم می کنیم.

وی افزود: بر همین اساس و با هدف تشویق جوانان به ازدواج و باروری سریع، کارگاه آموزشی نقش ازدواج و باروری در تحکیم نهاد خانواده با حضور 30 بانوی مددجو در کانون شهید چمران برگزار شد.

غلامپور گفت: اکرمی کارشناس مشاور کمیته امداد در این کارگاه 2 ساعته، بهبود استاندارد آموزش های هنگام ازدواج، تداوم خدمات پس از عقد، افزایش مدت، محتوا همچنین افزایش کیفیت، ایجاد خدمات سطح بندی شده مشاوره پس از ازدواج را از جمله خدمات آموزشی، مشاوره ای برای پایداری خانواده ذکر کرد.

مدیر کمیته امداد ابرکوه در پایان تصریح کرد: اکرمی در ادامه با اشاره به تقویت نظام تامین اجتماعی خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبت های پزشکی در جهت سلامت باروری و فرزند آوری، تحکیم بنیان و پایداری خانواده با تاکید بر آموزش مهارت های زندگی و ارتباطی همچنین  ارائه خدمات مشاوره ای بر مبنای فرهنگ و ارزش های اسلامی – ایرانی را از مهمترین عوامل موثر بر افزایش جمعیت عنوان کرد.

انتهای پیام / ف
 




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد