Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دبیر جشن گلریزان زندانیان ابرکوه مطرح کرد

کمک به جشن گلریزان در روزهای 30 و 31 خرداد/ آزادی 9 زندانی غیرعمد در هشتمین گلریزان


دبیر برگزاری جشن گلریزان زندانیان ابرکوه گفت: خیّرین نیکوکار می توانند جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد، در روزهای 30 و 31 خرداد به بازداشتگاه ابرکوه مراجعه کنند.

محمد تقی دل آزاد دبیر برگزاری جشن گلریزان زندانیان  در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: امسال نیز به رسم هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم جشن گلریزان زندانیان، جهت حمایت و کمک به آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد که به علت عدم تمکّن مالی در پرداخت جریمه، دیه، خسارت و ... زندانی شده اند، در شهرستان برگزار می شود.

دل آزاد اذعان کرد: از کلیه نیکوکاران و خیّرینی که توانایی مالی دارند تقاضا می شود تا در این ماه مبارک به رسم مولایمان کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) با دست های پرمحبت خود، یاری گر نیازمندانی باشند که ناخواسته گرفتار بند و زندان شده اند.

وی تصریح کرد: در هشتمین همایش جشن گلریزان که سال گذشته برگزار شد، خیّرین متعهد به تأمین مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون ریال کمک نقدی شدند که از این میزان 750 میلیون ریال محقق شد.

دل آزاد خاطرنشان کرد: در همین راستا با تأدیه مبلغ جمع آوری شده و همچنین حمایت ستاد دیه استان به صورت وام بلاعوض، وام 2 درصد و وام های بدون درصد به ارزش 7 میلیارد ریال که حدودأ 9 برابر مبلغ جمع آوری شده در ابرکوه است، زمینه آزادی تعداد 9 زندانی جرائم مالی غیر عمد ابرکوهی فراهم شد.

دبیر جشن گلریزان گفت: نیکوکارانی که قصد کمک به جشن گلریزان را دارند می توانند در روزهای 30 و 31 خرداد ماه از ساعت 8 صبح لغایت 13 به بازداشتگاه ابرکوه واقع در جاده مریم آباد مراجعه کرده و یا کمک های نقدی خود را به شماره حساب های اعلام شده مربوط به ستاد دیه استان واریز نمایند.

دل آزاد یاد آور شد: واریز کمک های نقدی به شماره حساب های ذیل، مختص روزهای نامبرده نیست و خیرخواهانی که تمکّن مالی دارند، می توانند در طول سال با کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، گل لبخند را بر لب های کودکانی بنشانند که چشم انتظار حضور پدر یا مادر، در خانه می باشند.

شماره حساب های ستاد دیه استان یزد:

0108888888002     سیبای بانک ملی شعبه غدیر
63/12552593           بانک ملت شعبه بلوار 22 بهمن
38000090                بانک رفاه کارگران شعبه مرکزی به نام ستاد دیه استان یزد

لازم به ذکر است افراد پس از واریز کمک های خود به شماره حساب های مذکور، رسید بانک مربوطه را به دبیر جشن گلریزان تحویل داده و یا جهت کسب هر گونه اطلاعات با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند:

09185800112
03532838124
03532838125

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد