Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دهم خردادماه؛

یازدهمین جشن گلریزان در شهرستان ابرکوه برگزار می شود


مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: یازدهمین جشن گلریزان شهرستان ابرکوه 10 خردادماه در تالار ارم این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، مدیرعامل ستاد دیه استان یزد از برگزاری  جشن گلریزان  در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و گفت: سیزدهمین «جشن گلریزان» شهر یزد 31 اردیبهشت ماه  در سالن شهید عباسپور برگزار می‌شود.

اسلام افشون ادامه داد: ۱۰ جشن گلریزان در ۱۰ شهرستان استان از 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود .

وی اشاره کرد : هفتمین همایش جشن گلریزان در شهرستان اردکان پنج شنبه سوم خرداد مطابق با هشتم رمضان در کانون امام خمینی (ره) و  یازدهمین جشن گلریزان در شهرستان ابرکوه پنج شنبه 10 خرداد مطابق با پانزدهم رمضان در تالار ارم ابرکوه صورت می گیرد.

افشون گفت: چهارمین جشن گلریزان در اشکذر پنج شنبه 10 خرداد مطابق با پانزدهم رمضان در پارک بزرگ این شهرستان و پنجمین همایش جشن گلریزان در شهرستان  بافق دوشنبه 31خرداد مطابق با بیست وششم رمضان در پارک بزرگ آبشار بافق برگزار می شود.

این مسئول از برگزاری چهارمین همایش در شهرستان بهاباد سه شنبه 22 خرداد برابر با بیست وهفتم ماه رمضان در کانون پرورش فکری کودکان بهاباد و چهارمین همایش در شهرستان تفت دوشنبه 7 خرداد مطابق با دوازدهم ماه رمضان در پارک شهیدان بنایی خبر داد.

وی تاکید کرد: سومین همایش در شهرستان خاتم سه شنبه اول خرداد مطابق با ششم ماه رمضان در رستوران سنتی ملک ناز هرات برگزار و و همایش جشن گلریزان در شهرستانهای مهریز .ومیبد وزارچ متعاقبا اعلام می شود .

افشون گفت: همایش جشن گلریزان سال گذشته در هشت شهرستان این استان برگزار و مبلغ پنج میلیارد ریال جمع‌آوری شد.

وی افزود: سال گذشته برای آزادی ۹۳ زندانی به مبلغ ۱۰۳ میلیارد ریال نیاز بود که کمیته صلح و سازش توانست ۴۹ میلیارد ریال آن را از شکات رضایت بگیرد و ۵۴ میلیارد ریال پرداخت شد که زمینه آزادی این افراد فراهم شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد