Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با سراسر کشور انجام می شود

گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی در کتابخانه‌های ابرکوه


با اعلام برنامه کتابخانه‌های عمومی کشور در دومین هفته آبان، برگزاری نشست‌هایی با محوریت گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از مهر، برنامه‌ کتابخانه‌های عمومی کشور در هفته دوم آبان‌ماه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای استفاده اعضاء و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی اعلام شده که می توان بین آن ها، نشست‌هایی با محوریت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی، روز پدافند غیرعامل و همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در قالب کلاس‌های آموزش روخوانی، تجوید و تفسیر قرآن کریم؛ کارگاه‌های آموزشی نقاشی، داستان‌نویسی، خلاصه‌نویسی، قصه‌گویی، اوریگامی و تهیه روزنامه‌دیواری؛ نشست‌های شاهنامه‌خوانی و مثنوی‌خوانی، نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای و نشست‌های ادبی را مشاهده کرد. 

معرفی عناوین ارائه شده در طرح کتاب‌خوان ماه آبان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قالب نشست‌های کتاب‌خوان، جلسات معرفی کتاب و نشست‌های جمع‌خوانی نیز از دیگر برنامه‌های هفته دوم آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور هستند.

برنامه کتابخانه شهرستان ابرکوه در این هفته به شرح زیر می باشد:

کتابخانه عمومی سید اکبرجلایی ابرکوه نشست معرفی کتاب و بازدید نوجوانان بسیجی از کتابخانه به مناسبت روز نوجوان ۸ آبان  ساعت ۱۶

کتابخانه عمومی کوثر ابرکوه کلاس آموزش قرآن کریم ۱۰ آبان  ساعت ۱۶

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد