Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس نهاد کتابخانه های ابرکوه:

کتابخانه های ابرکوه در همه زمینه ها، روند رو به رشدی دارند


رئیس اداره کتابخانه های ابرکوه گفت: روند پیشرفت کتابخانه های ابرکوه، چه ازجهت عمرانی و چه از جهت اعضا و مخاطبان، روندی رو به بهبود است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه، در آستانه فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی  جلسه هم اندیشی رئیس و کتابداران کتابخانه های عمومی  شهرستان با موضوع ویژه برنامه های کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

قاسم برزگر رییس اداره کتابخانه های شهرستان ابرکوه، ضمن تقدیر از تلاش های کتابداران در طی یک سال گذشته، از بهبود وضعیت کتابخانه های شهرستان ابرکوه خبر داد و گفت: روند پیشرفت کتابخانه های ابرکوه، چه ازجهت عمرانی و چه از جهت اعضا و مخاطبان، روندی رو به بهبود است که نشان دهنده تلاش های همکاران در کتابخانه های عمومی این شهرستان می باشد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه، ضمن اشاره به موفقیت های به دست آمده توسط کتابداران شهرستان ابرکوه و کسب مقام های کشوری، از جمله عنوان مسئول برتر کشوری و روستای نمونه دوستدار کتاب، ابراز امیدورای نمود: این موفقیت های که حاصل تلاش  خالصانه کتابداران است همچنان به قوت خود ادامه یابد.

وی ضمن اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، از مسئولین و کتابداران خواست تا با اجرای برنامه های خلاقانه و جذاب، این هفته را به عنوان هفته ای پرنشاط و به یادماندنی از کتاب در ذهن مخاطبان و شهروندان قرار دهند.

در پایان این جلسه طاهره السادات موسویان کارشناس موسسات فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان ابرکوه، به موضوع طرح پایتخت کتاب و جشنواره روستاهای دوستدار کتاب، اشاره نمود و ضمن توضیحاتی در مورد این طرح، از کتابداران خواست تا با همکاری برای پیشبرد این طرح ،در موفقیت شهرستان برای کسب عنوان پایتخت کتاب، مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد