Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس پنجمین شورای اسلامی شهر ابرکوه:

گردشگری؛ مهمترین فرصت توسعه ابرکوه است/ شورای ابرکوه در حال بررسی صلاحیت گزینه های شهرداری است


رئیس پنجمین شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: با توجه به تعدد افراد متقاضی و همچنین حساسیت و اهمیت انتخاب شهردار، اعضاء شورا با جدیت در حال بررسی صلاحیت متقاضیان هستند.

علیرضا زارع زاده رئیس پنجمین شورای اسلامی شهر ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن تقدیر از حضور پرشکوه و هوشمندانه مردم شریف شهرستان در انتخابات شوراهای سال 96، اظهار کرد: وظیفه ما  و اعضاء شورا است که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و با جدیت پیگیر مطالبات آنها در زمینه های مختلف باشیم.

زارع زاده با اشاره به پتانسیل تاریخی بودن ابرکوه و وجود آثار و بناهای باستانی و ارزشمند در این شهر، گفت: با وجودی که ابرکوه قابلیت های زیادی در عرصه های مختلف دارد، ولی یکی از مهمترین زمینه های پیشرفت و توسعه آن، صنعت گردشگری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همین ظرفیت های ابرکوه، روزنه ای بود تا به عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور، معرفی شود، پس شایسته و به جا است تا از این فرصت و سرمایه گرانبها جهت حفظ و ارتقا ابرکوه تلاش کنیم.

رئیس پنجمین شورای اسلامی شهر ابرکوه تأکید کرد: لذا باید به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی و همچنین ایجاد درآمد پایدار به وسیله توسعه این صنعت، برنامه ریزی اساسی داشته باشیم.

زارع زاده خاطر نشان کرد: البته در این مسیر چالش های زیادی وجود دارد که از جمله آنها، نبود زیرساخت های لازم در شهرستان است، که امیدواریم با تلاش همه جانبه مسئولین ادارات مربوطه و حمایت همشهریان عزیز شاهد تحقق آن باشیم.

وی تصریح کرد: در زمینه های دیگر نظیر اشتغالزایی، بهداشت و درمان، خدمات تفریحی و سرگرمی و... که دارای اهمیت و ضرورت بالا است، نیز باید با یک برنامه ریزی دقیق، علمی و حساب شده و با همکاری و تعامل دیگر دستگاه های ذی ربط، مسائل را با جدیت پیگیری و اجرایی کرد.

زارع زاده در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص اینکه اولویت برنامه های شوراها، انتخاب شهردار است ولی در ابرکوه در این مورد اقدامی نشده است، گفت: با توجه به تعدد افراد متقاضی و همچنین حساسیت و اهمیت این موضوع، اعضاء شورا با جدیت در حال بررسی صلاحیت و توانایی افراد متقاضی بر اساس برنامه های ارائه شده، هستند تا بهترین و شایسته ترین فرد جهت این سمت برگزیده شود.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.5 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد