شناسه : 41099138
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد خبر داد:

آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد یزدی در هفته وحدت


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی ۵ محکوم مالی جرائم غیر عمد به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش یزدآوا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر ویژه از اهالی حسینیه ایران به دلیل مشارکت بسیار خوب در جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از آزادی تعداد ۵ محکوم مالی  به همت ستاد مردمی دیه به مناسبت هفته وحدت خبر داد.
 
عظیمی افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تامین گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۵ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.
 
وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت : از این تعداد آزاد گردیده تعداد ۲ مددجو مربوط به محکومین مالی ، تعداد ۱ محکوم مربوط به پرداخت مهریه و تعداد ۲ مددجو مربوط به نفقه، بودند.
 
این مقام مسئول در پایان گفت نیکوکاران  میتوانند همه روزه در ساعات اداری با حضور در ستاد دیه استان یزد کمک ها و نذورات خود را جهت آزادی زندانیان غیر عمد به این ستاد مردمی اهدا کنند.
 
وی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد جهت پاسخگویی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.
 
انتهای خبر/



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.