شناسه : 33080354
سرپرست و مربی فنی گروه سرود عاشقان ولایت یزد مطرح کرد

رساندن پیام اسلام ناب و انقلاب با زبان هنر، هدف اصلی گروه سرود عاشقان ولایت یزد / آرزوی اجرا در محضر رهبر انقلاب


سرپرست و مربی فنی گروه سرود عاشقان ولایت یزد، هدف اصلی این گروه را رساندن پیام اسلام ناب و انقلاب با زبان هنر اعلام کرد.

به گزارش یزد آوا، ابوالفضل کرمانی نسب در رابطه با فعالیت گروه سرود عاشقان ولایت، گفت: گروه سرود عاشقان ولایت یزد از سال ۱۳۶۰ تاکنون در حال فعالیت است و این مجموعه شهدای والامقامی را نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ اما تولید آثار به‌صورت حرفه‌ای و ساخت آثار را سه سال است که آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه گروه سرود عاشقان ولایت دارای ۱۴۸ عضو ثبت نامی و حدود ۴۰ نفر عضو فعال است، افزود: در این سه سال 52 سرود با موضوعات مختلف تولید کردیم که شعر، آهنگسازی و تنظیم آثار، کار مجموعه خود گروه است.

سرپرست و مربی فنی گروه سرود عاشقان ولایت یزد تصریح کرد: تولید ۲۲ نماهنگ تلویزیونی که بعضی از آن‌ها بارها از شبکه‌های سراسری پخش‌شده و در حال پخش است و ۹۳ اجرای زنده تلویزیونی و هزاران اجرا در نقاط مختلف کشور و استان یزد از دستاوردهای سه‌ساله این گروه است.

کرمانی نسب بابیان اینکه در جشنواره شعر و موسیقی «نغمه‌های کویر» هفت اثر گروه ما به بخش نهایی راه یافت، اظهار داشت: این آثار در آثار خود چون «اقتصادی مقاومتی» و «شهر رشادت» با لهجه یزدی به انتقال مفاهیم موردنظر مقام معظم رهبری و به معرفی دارالعباده پرداخته بودیم.

این مسئول عنایت خداوند و حضرات معصومین (ع) اخلاص و صفایی قلب کادر گروه و تک‌تک هنرجویان را دلایل موفقیت گروه سرود عاشقان ولایت یزد را در این جشنواره دانست و اضافه کرد: استفاده از شعرهای با محتوای غنی و استفاده از تیم کارشناسی جدید تهیه محتوا، مشورت با اساتید و علما و استفاده از تکنیک‌ها و موسیقی به‌روز جهانی جهت تولید آثاری به‌روز و فنی را از دیگر دلایل موفقیت گروه برشمرد.

وی استفاده از شعرهایی با محتوای بسیار عالی و تنظیم و استفاده از تکنیک‌های به‌روز موسیقی و تولید آثار با موضوعات مرتبط با جشنواره شعر و موسیقی «نغمه‌های کویر» را از عواملی دانست که در این جشنواره مقام اول را کسب کردند.

سرپرست و مربی فنی گروه سرود عاشقان ولایت یزد در مصاحبه با فارس با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حال تولید آثاری با زبان مختلف ازجمله عربی و انگلیسی جهت جهانی کردن این حرکت هنری هستیم. رساندن پیام اسلام ناب و انقلاب به زبان هنر و در اصل خشنودی امام عصر (عج) از اهداف این گروه است.

کرمانی نسب در پایان با اشاره به اینکه شعار گروه سرود عاشقان ولایت «تا آسمان راهی نیست» است، عنوان کرد و یکی از آرزوهای گروه خود را اجرا در محضر مبارک امام خامنه‌ای دانست و از مسئولین خواست جهت رشد و شکوفایی سرود از مجموعه گروه‌های سرود استان  یزد حمایت کرده و آن‌ها را موردحمایت مادی و معنوی خود قرار دهند تا این هنر اصیل اسلامی ایرانی و نسیم خوش بهاری سرود در جامعه جاری و اثرگذار باشد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب شبکه.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب شبکه.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب شبکه.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد