شناسه : 41097076
رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد:

رویداد رسانه‌ای بانوان طنین در یزد برگزار می‌شود


رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: رویداد رسانه‌ای بانوان طنین به عنوان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدآوا، علی پورمیرزایی گفت: رویداد رسانه‌ای بانوان طنین به عنوان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت، روز شنبه ۱۷ شهریورماه در استان یزد با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: این رویداد با هدف روايت توانمندی های حرفه ای زنان یزدی شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش، عکس، فیلم، پادکست و مصاحبه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد افزود: روایت زندگی بانوان موفق یزدی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی ،روايت پيشرفت زنان در انقلاب اسلامی ،نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگي ایرانی اسلامی از دیگر محورهای این رویداد هستند.

وی تأکید کرد: در فراخوان این رویداد حدود ۴۰ نفر از بانوان فعال در حوزه رسانه ثبت نام نمودند و این افراد در فرصت زمانی ۲۴ ساعته از سوژه‌های این رویداد که از چهره‌های شاخص و موفق بانوان و فعالان اثرگذار حوزه زنان در استان هستند، به تولید محتوا خواهند پرداخت.

وی گفت: این رویداد فرصتی مناسب برای بانوان فعال در حوزه رسانه است تا با ارائه آثار خود، به ترویج سبک زندگی اسلامی بانوی ایرانی کمک کنند و نقش مهمی در معرفی زنان فرهیخته یزدی ایفا کنند.

انتهای خبر/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.