Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه عنوان کرد

ابرکوه دارای کمترین حاشیه سیاسی در کشور


امام جمعه ابرکوه گفت: ابرکوه دارای کمترین حاشیه سیاسی نسبت به شهرهای استان و کشور است و از جمله دلایل آن اعتقاد مردم به نظام است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از خبرگزاری بسیج از ابرکوه، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابرکوه و کارکنان این دفتر دیدار و نشست صمیمانه ای با امام جمعه شهرستان ابرکوه انجام شد.

حجت الاسلام حسن سالاری مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابرکوه، ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه ابرکوه به تهاجم فرهنگی وجنگ نرم دشمنان علیه ملت و نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و افزود: سپاه از مردم و مردم نیز با سپاه هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی را وظیفه ذاتی خود می دانند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی حتی جانفشانی دریغ ندارند.

سالاری پیشنهاد داد یک کارگروه با اعضای مشخص جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و امر مشاوره با محوریت امام جمعه ابرکوه تشکیل گردد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، ازتلاش های حجت الاسلام تقدسی مسئول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه اشاره کرد و افزود: یکی از شاخصه های ایشان فن بیان و ولایتمداری بود بطوری که اینجانب در برخی موارد از نقطه نظراتشان استفاده می کردم.

امام جمعه ابرکوه در ادامه گفت: شهرستان ابرکوه نسبت به بسیاری از شهرهای استان و کشور دارای کمترین حاشیه سیاسی است و از جمله دلایل آن یکی مردم مومن و معتقد به نظام هستند و دیگری مدیریت صورت گرفته بر مبنای جذب حداکثری و دفع حداقلی بوده است فلذا کمترین ریزش را داشته ایم.

وی افزود: علیرغم اینکه در شهرستان ابرکوه از سلایق مختلف سیاسی استفاده شده است ولی اگر شخص یا سلیقه ای حرکتی خارج از حدود انجام داده جلوی آن گرفته شده و به نوعی پیشگیری شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه در ادامه گفت: سپاه از دیدگاه ما، قطب و شاخص انقلاب است و سپاه و بسیج در ابرکوه به عنوان محور حرکت انقلاب است و از قدیم ارتباط تنگاتنگی با امام جمعه داشته اند.

حسینی اظهار کرد: باید با تلاش مسئولین بسیج به اعتقادات بسیجیان در سطح پایگاه با استفاده از حلقات صالحین عمق بخشی شود و انگیزه بخشی و بصیرت افزایی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد تا زمینه توفیق و پیشرفت و همچنین بزرگداشت مناسبت های انقلاب با حضور پرشور بسیجیان در جهت تقویت نظام و انقلاب انجام گیرد.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: سپاه و بسیج در ابرکوه دارای نفوذ بسیار خوبی است و همگرایی مواضع مسئولین بخصوص امام جمعه و سپاه یکی از دلایل این نفوذ و قدرت میدانی سپاه در ابرکوه است.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد