Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه موقت بخش بهمن:

عزاداری واقعی با معرفت و شناخت همراه است/ برخورد قاطعانه و بی‌تعارف قوه قضائیه با مفسدان نماد امربه‌معروف و نهی از منکر است


امام‌جمعه موقت بخش بهمن، گفت : برخورد قاطعانه و بی‌تعارف قوه قضائیه با مفسدان اجتماعی و اقتصادی نماد امربه‌معروف و نهی از منکر است، که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکیددارند.

به گزارش خبرنگار سرو ابرکوه از مهردشت؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید آقایی خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن، در خطبه‌های نماز امروز ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد : عزاداری در فرهنگ شیعه باید از سر معرفت و شناخت باشد، همدردی با اهل‌بیت درواقع یادآور فضایل و مناقب و آرمان‌های آنها بوده و بدین شکل انسان را به سمت اهل‌بیت و الگو گیری و تبعیت از آنان سوق می‌دهد.

حجت‌الاسلام آقایی، به اهمیت فریضه امیر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت : اصلی‌ترین علت قیام اباعبدالحسین (ع) امربه‌معروف و نهی از منکر بود، که در قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز مطرح‌شده است.

وی افزود : امروز نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف در راستای این فریضه، صادقانه وارد شدند و قوه قضائیه نیز در عرصه اجتماعی و اقتصادی به این امر پرداخته و برخورد قاطعانه و بی‌تعارف را در دستور کار خود قرار داده است.

آقایی با قدردانی از خدمات شجاعانه، قانون‌مدار و بازدارنده قوه قضائیه، تصریح کرد : این مهم همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب برخورد قاطع و بدون مرزبندی با فاسدان و رانت‌خواران را یکی از اهداف انقلاب معرفی کردند و آن را مایه دلگرمی مردم می‌دانند.

عاشورا و تاسوعای حسینی، روز تجلیل از اسرا و مفقودین از دیگر مواردی بود که خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/ح.ح




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد