Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه:

اجرای «طرح آرامش بهاری» و جذب روزانه 3 هزار بازدیدکننده بقاع متبرکه ابرکوه + عکس


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه، گفت: به‌طور متوسط روزانه تعداد 3 هزار نفر از بقاع متبرکه سطح شهرستان، در ایام نوروز بازدید و زیارت می‌کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با نوروز 97، طرح آرامش بهاری به همت اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه، در کلیه امامزادگان و بقاع متبرکه سطح شهرستان برگزار شد.

سید محسن ابطحی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه، در این خصوص در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این طرح، برپایی خیمه معرفت برای اولین بار در جوار آستان مقدس امامزاده عباس بن علی (ع) است که با استقبال بی‌نظیر زائران و مسافران نوروزی روبرو شد.

ابطحی با اشاره به حضور مبلغان اعزامی از شهر قم در خیمه معرفت، گفت: فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی، کار با کودکان و... و همچنین برخی خدمات رفاهی برای مسافران، مثل تهیه آب جوش، چای و توزیع شیرینی، ازجمله برنامه‌هایی است که در این خیمه انجام می‌شود.  

وی افزود: جشنواره غذاهای سنتی در آستان مقدس امامزاده دختر موسی بن جعفر (ع) اسفند آباد، غرفه ویژه کودکان، فعالیت‌های شاد و متنوع فرهنگی، اقامه نماز جماعت و... از دیگر برنامه‌هایی است که در طرح آرامش بهاری شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه بیان کرد: در روزهای نوروز که گذشت به‌طور متوسط روزانه 3 هزار نفر بقاع متبرکه شهرستان را بازدید و زیارت کردند. آمار مسافرانی که در مسجد بین‌راهی امام خمینی (ره) اولین توقفگاه شهرستان، توقف داشتند حدود 300 نفر در روز می‌باشد.

گفتنی است غلامرضا حیدری معاون و دو نفر نمایندگان فرماندار ابرکوه ضمن بازدید از اجرای این طرح‌ها در سطح شهر، از هیئت امنا بقاع متبرکه و مساجد بین‌راهی، با اهداء لوح تقدیر تجلیل کردند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد