Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

طی مراسمی؛

از برگزيدگان المپياد روباتيك كشوري تجليل بعمل آمد + تصویر


در مراسمی از مدال آوران ابرکوهی در ششمین المپیاد رباتیک کشوری در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شد.

به گزارش سروابرکوه، مراسم تقدیر از مدال آوران ابرکوهی در ششمین المپیاد روباتیک کشوری توسط دانش آموزان عضو پژوهش سرای شهید میربقائی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نماینده بنیاد نخبگان استان یزد و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

در این مراسم طاهره احمدی مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی ضمن خوش آمدگویی به مدعوین اظهار داشت: پژوهش سرای شهید میربقائی از سال 88 فعالیت خود را آغاز نموده و کار خود را با پرسنل مجرب و دبیران متخصص ادامه می دهد.

مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی افزود: در حال حاضر تعداد دانش آموزان فعال در رشته رباتیک 200 نفر می باشد. ما توانستیم از بین این دانش آموزان 5 تیم را با وجود مشقت و مشکلات بسیار و عدم حمایت مسئولینی که از آنها انتظار حمایت و همکاری داشتیم، آماده شرکت در المپیاد کشوری نماییم.

وی گفت: ما همچنین توانستیم در زمینه نجوم، انجمن "هفت اورنگ کویر" پژوهش سرای شهید میربقائی را به ثبت برسانیم و یک تلسکوپ برای انجمن خریداری کنیم. در حال حاضر انجمن فعالیت خود را آغاز کرده و اولین کارش رصد گذر ناهید بود که هر 105 سال یکبار اتفاق می افتد.

دهقانی، نماینده بنیاد نخبگان شهرستان ابرکوه با حضور در این برنامه و اهداء لوحی از سوی بنیاد نخبگان استان یزد به احمدی، مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی از زحمات او و دانش آموزان مدال آور ابرکوه در المپیاد کشور قدر دانی کرد.

در پایان مراسم مدال های دانش آموزان به گردن آنها آویخته شد و جوایزی از سوی بنیاد نخبگان استان و پژوهش سرای شهید میربقائی به آنها اعطا شد.

 1.

2.

3.

4.

5




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد