Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه:

آغاز ثبت نام چهلمین دوره «مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی»+ جزئیات


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه گفت: ثبت نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی آغاز شد.

سید محسن ابطحی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه، در این خصوص در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار کرد: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقات تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال 1396 اقدام کنند.

ابطحی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی: www.QuranIran.ir ، مراجعه حضوری به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه و یا با  شماره تلفن 32821505 تماس حاصل کنند.

وی خاطر نشان کرد: عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه (احراز این مورد بر عهده ستاد برگزاری مسابقات شهرستان است)، از شرایط حضور در آزمون چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی است.

ابطحی متذکر شد: افرادی که سن آنها زیر 18 سال است ولی دانش آموز نیستند، می توانند در مسابقات بزرگسالان شرکت کنند و دانش آموزان بالای 18 سال باید در مسابقات دانش آموزی شرکت کنند.

وی همچنین بیان کرد: شاغلان دستگا ه های دولتی و غیردولتی، طلاب حوز ه های علمیه و دانشجویان(صرفاً در طول مدت تحصیل و سربازان در طول مدت خدمت نظام وظیفه)، با ارائه گواهی معتبر می توانند در شهرستان محل تحصیل یا خدمت ثبت نام کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه گفت: شرکت کنندگان فقط می توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند و در غیر این صورت، در هر مرحله از مسابقات که خلاف این موضوع اثبات شود، حذف خواهند شد.

گفتنی است زمان آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد