Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر پژوهش‌سرای شهید میربقائی ابرکوه خبر داد

افتخار آفرینی دانش آموزان ابرکوهی در دهمین المپیاد علوم و فناوری نانو+ عکس


برای دومین سال پیاپی دانش آموزان ابرکوه در المپیاد علوم و فناوری نانو، خوش درخشیدند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ علی اصغر اکرمی مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی ابرکوه، در این خصوص اظهار کرد : امسال دومین سال پیاپی است که دانش آموزان این پژوهش سرا به مرحله دوم المپیاد ملی علوم و فناوری نانو راه می یابند.

اکرمی، با اشاره به اینکه در دهمین دوره از المپیاد نانو، دانش آموزان ابرکوه در بین شهرستان‌های استان بالاترین میزان قبولی را به خود اختصاص دادند، گفت : به طور کلی از بین سه نماینده از استان یزد که به مرحله دوم راه یافته بودند، دو نفر از پژوهشسرای ابرکوه به نام های محدثه السادات ابراهیمی پناه از دبیرستان پروین اعتصامی و محمدرضا رضایی نژاد از دبیرستان امام علی حائز رتبه برتر شدند.

وی افزود : آزمون این المپیاد جمعه 6 اردیبهشت ماه سال جاری هم‌زمان در 121 شهرستان با شرکت بیش از 17 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه برگزار شد و ابرکوه از شهرهایی است که برای پنجمین سال متوالی حوزه آزمون المپیاد نانو را به براساس شاخص های باشگاه نانو به خود اختصاص داد.

اکرمی خاطر نشان کرد : آزمون مرحله دوم به صورت کتبی و در قالب سوالات تستی و تشریحی برگزار می‌شود. مرحله سوم نیز با حضور ۳۰ برگزیده مرحله دوم در فصل تابستان در قالب یک اردوی عملی- آموزشی ۱۰ تا ۱۵ روزه برای برگزیدگان کشوری در یک مرکز معتبر علمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد