Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن در جمع ائمه جماعات مطرح کرد

آقای رئیس جمهور! مردم و روحانیت از مواضع خود عقب نشینی نمی کنند/ درد جوانان ایران رکود و بیکاری است، نه کنسرت


امام جمعه بخش بهمن گفت: مردم و در رأس آنان روحانیت از مواضع آیت الله ناصری حمایت می کنند و عقب نشینی نخواهند کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در همایش مشترک ائمه جماعات با بیان اینکه مسجد صرفاً محل عبادت نیست، اظهار کرد: عده ای از نقشه دشمن برای گمراهی جوانان غافلند در حالی که دشمن برای رسیدن به هدفش با تمام قدرت عمل می کند. لذا با توجه به اینکه مهمترین کارکرد مسجد بصیرت افزایی و مقابله با دشمن است که تمامی ائمه جماعات و روحانیون باید در این راستا تلاش کنند.

اجرای کنسرت مختلط، همان ولنگاری فرهنگی است
علیزاده تصریح کرد: دشمن برای تحقق اهداف خود بیشتر بر روی شهرهای مذهبی از جمله دارالعباده یزد، سرمایه گذاری می کند که بعضی از مسئولین حاضر نیستند این واقعیت را بپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کنسرت های مختلط با اجرای موسیقی های مخرب همان ولنگاری فرهنگی است که رهبرمعظم انقلاب(مدظله) آن را مطرح کردند. پس باید مردم و جوانان مومن و متعهد با این برنامه های ضد فرهنگی مبارزه کرده و در مقابل آن موضع بگیرند.

عده ای می خواهند با کنسرت مسئله معیشت و اقتصاد را به حاشیه بکشانند

امام جمعه بخش بهمن تأکید کرد: شاید عده ای در صددند با برگزاری این گونه کنسرت ها جوانان ما را سرگرم کنند و مسائل اصلی کشور که اقتصاد و تامین معیشت است به حاشیه بکشانند، در حالی که امروز رکود و بیکاری درد جوانان و خانواده های ایرانی است نه کنسرت.

علیزاده افزود: رییس جمهور بعد از تعطیلی کنسرت مشهد می گوید هیچ وزیری نباید در برابر فشارها کوتاه آمده و عقب نشینی کند؛ پس آقای رئیس جمهور خوب بدانید که مردم و در رأس آنها روحانیت هم به حمایت از نماینده ولی فقیه حضرت آیت الله ناصری و مواضع ایشان، کوتاه نیامده و عقب نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد