Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در جمع آزادگان این شهر:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان، رهین ایثار شهدا و آزادگان است


امام جمعه ابرکوه در جمع آزادگان ابرکوهی گفت: اگر تا دیروز دنیای سیاست از سلطه گران شرق و غرب حساب می بُرد؛ امروز به لطف خدا، همه شاهد سلطة معنوی ایران اسلامی در جهان هستند و این رهین تلاش ایثارگران است.

به گزارش سرو ابرکوه، به مناسبت سالروز ورود پر افتخار آزادگان به میهن اسلامی حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی  امام جمعه ابرکوه با جمعی از آزادگان و خانواده های آنان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، آزادگان ابرکوهی به بیان خاطرات دوران اسارت خود پرداخته و از دغدغه حفظ نظام و ضرورت تقابل با سران اردوگاه استکبار بویژه امریکای جنایتکار پداختند.

در ادامه، امام جمعه شهرستان ابرکوه با تبریک ایام بازگشت کاروان آزادگان و گرامی داشت یادو خاطره امام(ره) و شهیدان بویژه شهدای مظلوم در اسارت دشمن با تجلیل و تقدیر از رشادت و فداکاری شهید مظلوم مدافع حرم شهید حججی گفت: اگر امروز نظام و انقلاب، سروقامت دربرابر دنیائی از توطئه و شیطنت و نیرنگ دشمن ایستاده به خاطر این است که بنائی بنیان دار است و بنیان این بنا جانفشانی شهیدان، صبر و مقاومت آزادگان و انگیزه انقلابی جانبازان و خانواده های ایثارگر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: اگر تا دیروز دنیای سیاست از سلطه گران شرق و غرب حساب می بُرد که در کانون سرنوشت سیاسی جهان مؤثرند؛ امروز به لطف خدا ورق برگشته و شرق و غرب، امریکا و اسرائیل نگران از دست دادن سلطه خود به واسطه سلطة معنوی ایران اسلامی در منطقه و جهان هستند و این رهین ایثارگران عزیز است.

امام جمعه شهرستان ابرکوه از آزادگان و خانواده های آنان و کلیه ایثارگران انقلاب اسلامی خواست مشکلات زندگی و توقعات به حق خود را به خاطر اقتدار نظام نادیده بگیرند و همواره پرچمداران این اقتدار در جهان باشند و اجازه ندهند این انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان آسیب ببیند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد