Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

حجت الاسلام اردکانی:

آل‌سعود خائنین حرمین شریفین هستند/ عاقبت صدام در انتظار آل‌سعود


عصر دیروز پنج شنبه، دانشجویان یزدی با حضور در جوار شهدای گمنام در میدان امیرچخماق یزد در تجمع «یمن تنها نمی ماند» مراتب انزجار خود را نسبت به جنایات آل سعود و متحدان و حامیانش ابراز کردند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از «دانشجوی ایرانی»،  عصر دیروز پنج شنبه، دانشجویان یزدی با حضور در جوار شهدای گمنام در میدان امیرچخماق یزد در تجمع «یمن تنها نمی ماند» مراتب انزجار خود را نسبت به جنایات آل سعود ومتحدان و حامیانش ابراز کردند.

 

حجت الاسلام قاسم اردکانی

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار «دانشجوی ایرانی»، در این تجمع که با سخنرانی حجت الاسلام اردکانی، مسئول حلقه های صالحین ناحیه بسیج دانشجویی استان همراه بود شعار هایی ضد آل سعود و حامیانش داده شد.

 

 

اردکانی در سخنرانی خود ضمن محکوم کردن عملیات عربستان علیه مردم یمن، شورای امنیت سازمان ملل را حامی منافع مستکبرین و ظالمین دانست و گفت: آمریکا مثل همیشه از عربستان حمایت می کند و آل سعود هم خدمتگزار خوبی برای آنهاست. اما باید بدانند که آمریکایی ها در مواقع نیاز پشت آنها را خالی خواهند کرد و عاقبتی مثل عاقبت صدام در انتظار آل سعود خواهد بود.

 

وی با بازخوانی جملاتی از امام خمینی رحمت الله علیه دشمنی وهابیون و آل سعود را دیرینه دانست و آنها را خائنین حرمین شریفین دانست.

 

مسئول حلقه های صالحین ناحیه بسیج دانشجویی با اشاره به آتش بس یک باره ی رژیم آل سعود آن را نشانه ی شکست بزرگ آنها عنوان کرد و افزود: ملت متحد و انقلابی یمن با ایمان به خدا و مقاومت در برابر حملات وحشیانه ی سعودی ها توانستند آنها را عقب برانند و جایگاه خود را تثبیت کنند.

 

 

اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود با زیر صفر دانستن احتمال پیروزی سعودی ها در این جنگ عواقب آتش افروزی در منطقه را متوجه عربستان و هم پیمانانش دانست و افزود: آنها به دروغ می گویند که می خواهند از حریم حرمین شریفین دفاع می کنند. این دروغ بزرگ و تاریخی را سرپوشی بر کودک کشی های خود قرار داده اند و حال آنکه آنها امنیت را از زائرین حرمین شریفین هم سلب کرده اند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با یاد آوری حادثه ی فرودگاه جده، آن را قسمت کوچکی از جنایات آنها دانست و گفت: باید حساب این وهابیون را از دیگر اعراب جدا کرد. اعراب انسانهایی شریف هستند و فتنه ی عرب و عجم، فتنه ای جدید است که ما با آگاهی و بصیرت خود آن را خاموش خواهیم کرد. ما اگر از قدس بگذریم، اگر از جنایات آمریکا و اسرائیل بگذریم، از آل سعود نخواهیم گذشت و ان شاء الله جشن آزادی حرمین شرفین را خواهیم گرفت.

 

شعار

 

 

در ادامه ی این تجمع، دانشجویان با شعار های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود»، مراتب انزجار خود را از ظالمان و حامیان جنایات عربستان نشان دادند.

 

در پایان این مراسم پس از قرائت بیانیه ی پایانی، دانشجویان با حضور بر سر قبور مطهر شهدای گمنام میدان میرچخماق با آرمان های امام رحمت الله علیه و شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ع

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد