Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه در واکنش به خروج آمریکا از برجام؛

آمریکا در برجام نبود که خارج شود/ آمریکا در برجام جز مزاحمت و دردسر چیزی نداشت


امام‌جمعه ابرکوه، گفت : ملت ایران حضور آمریکا در برجام را حس نکرده بودند، که اکنون با خروجش ناراحت شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه، در گفتگو با سرو ابرکوه با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد : آمریکا در برجام نبود که اکنون بخواهد خارج شود.

آمریکا کِی آمده بود که اکنون رفت؟!
حجت‌الاسلام حسینی گفت : حضور آمریکا در برجام حکایت پرنده‌ای است که روی درخت نشسته بود و لحظه پرواز به درخت گفت؛ آمادگی داشته باش که می‌خواهم از روی شاخه‌ات بلند شوم. درخت در پاسخ باحالت تحقیر گفت؛ کِی آمده بودی که اکنون می‌خواهی بروی؟!!!

وی خاطرنشان کرد : مگر ملت ایران حضور آمریکا در برجام را حس کرده بودند که اکنون با رفتنش ناراحت شوند؟ آمریکا زمانی هم که اِسماً در برجام بود جز مزاحمت، دردسر و سنگ‌اندازی، منفعتی نداشت؛ نقشی که همیشه و در همه عرصه‌ها اجرا کرده است و اجرا خواهد کرد.

آمریکا از روز اول هم غیرقابل‌اعتماد بود
حسینی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام اتفاق جدیدی نیست که ایران را شوکه کند، چراکه از روز اول هم مشخص بود قابل‌اعتماد نیست، تصریح کرد : ملت ایران بیدی نیستند که با این بادها بلرزند و اکنون با خروج آمریکا از برجام مأیوس شود.

امام‌جمعه ابرکوه اذعان کرد : مردم ما 40 سال است با همه ترفندها و توطئه‌های آمریکا مقابله کردند، لذا تهدید، تحریم، حمله نظامی، سیاسی، اقتصادی، تهاجم فرهنگی و اجتماعی، تحمیل هرگونه فشاری و... تازگی ندارد که می‌خواهند با آنها رعب و وحشت در دل مردم بیندازند.

ملت ایران شیطان بزرگ را شناخته‌اند/ مردم روی پای خود می‌ایستند
وی ادامه داد : از روزی که آمریکا را به‌عنوان شیطان بزرگ شناختیم به خوی ددمنشانه، گرگ‌صفت و زیاده‌خواه او پی بردیم، پس چرا باید اکنون با یک جمله ترامپ که می‌گوید؛ آمریکا از برجام خارج شد، ناراحت شویم.

حسینی با تأکید بر این مطلب که مردم ما به این باور رسیده‌اند که می‌توانند روی پای خود بایستند و دست نیاز به بیگانه دراز نکنند، گفت : جایگاه و موقعیت قدرتمند ایران در منطقه که تهدیدهای استکبار ناشی از آن می‌باشد، مهر تأییدی بر این باور است.

عزم و ارده ملی و مقاومت مردم سلاح انقلاب ایران است
این مقام مسئول عنوان کرد : دسیسه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش سال‌های سال است بر صفحه اذهان ایران و بلکه دنیا ثبت‌شده است و در حقیقت این عزم و اراده ملی و مقاومت مردمی که همچون گذشته نگهبان انقلاب اسلامی است، توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

وی تأکید کرد : لذا ملت غیور ایران هیچ‌گونه نگرانی و ترسی از خروج آمریکا از برجام و هرگونه تغییرات احتمالی و هیاهوهای بی‌پایه ندارند، فقط از مسئولان و دولتمردان انتظار دارند، جهت دفع شر دشمن در عرصه اقتصادی و فشارهای مالی، تدبیری اساسی داشته باشند، که تورم و گرانی و مشکلات معیشتی را هموار کند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد