Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

آموزش قرآن باید دغدغه و اولویت اول والدین قرار گیرد


امام جمعه ابرکوه در جمع خانواده های کمیته امداد این شهرستان گفت: قرآن باید در راس همه آموزش ها بوده و این دغدغه باید جزء اولویت های والدین قرار گیرد.

به گزارش  سرو ابرکوه، مراسم محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری با حضور 100 نفر از بانوان مددجوی کمیته امداد شهرستان ابرکوه در کانون شهید چمران برگزار شد.

سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد ابرکوه در این مراسم اظهار کرد: دوره آموزشی قرائت قرآن کریم به مدت 24 ساعت و با حضور تعداد 30 نفر از زنان سرپرست خانوار واجد شرایط در طول ماه مبارک رمضان برگزار شده است و شرکت کنندگان، این دوره را با آموزش های لازم از کتاب حلیه القرآن که توسط واحد فرهنگی این نهاد تهیه شده بود گذراندند.

حسینی افزود:  200 نفر از مددجویان تاکنون از آموزش های قرآنی کانون شهید چمران ابرکوه بهره برده اند و تعداد 120 نفر در جشنواره قرآن و عترت شهدای مقاومت که بین مددجویان کمیته امداد برگزار شد شرکت کرده و از این تعداد، 9 نفر به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند که این از افتخارات این نهاد مقدس است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه نیز در این مراسم به ایراد سخنانی در خصوص عظمت قرآن کریم پرداخت و بر تلاوت آیات کلام وحی در کنار عمل به دستورات صریح این کتاب نورانی تاکید کرد و افزود: قرآن کتابی است که رستگاری انسان را در دو جهان تضمین می کند و همچون مشعلی فروزان، انسان را، از تاریکی های جهل و نادانی رهایی می بخشد و در سرای دیگر، او را محبوب حضرت پروردگار می نماید.

حجت الاسلام حسینی همچنین بر حضور دائم بانوان و سرپرستان خانوار در کلاس ها و دوره های آموزشی قرآن تاکید کرد و گفت: قرآن باید در راس همه آموزش ها بوده و این دغدغه باید جزء اولویت های والدین قرار گیرد.

اجرای برنامه حاملان قرآن کریم، تلاوت قرآن کریم توسط قاریان برتر کشوری و استانی، تواشیح، سخنرانی حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان و اهداء جوایز از مهمترین بخش های این مراسم معنوی بود.

گفتنی است در پایان این برنامه، ضیافت افطار با کمک خیرین برگزار شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد