Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

اوج اقتدار ایران اسلامی در گرو عدم وابستگی به آمریکاست


امام جمعه ابرکوه در مراسم عطرافشانی شهدای ابرکوه گفت: عدم وابستگی، موقعیت انقلاب ما را استمرار بخشید و نتیجه ای افتخار آفرین گرفتیم؛ پس چرا دم از ارتباط با آمریکا می زنیم.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در مراسم عطرافشانی شهدای ابرکوه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: هدف دشمن در جهت از بین بردن توان نظامی اسلام و وابسته کردن جهان اسلام به خودش است.

حسینی افزود: اگر همچنان ایران در اوج اقتدار است به خاطر قطع وابستگی و رابطه با آمریکاست. این عدم وابستگی، موقعیت انقلاب ما را استمرار بخشید و نتیجه ای افتخار آفرین گرفتیم؛ پس چرا دم از ارتباط با آمریکا می زنیم.

امام جمعه ابرکوه گفت: عده ای در این چند سال اخیر مرتب خواب ارتباط با آمریکا را می بینند که این خواب غفلت و نادانی است.

وی به شرایط منطقه اشاره کرد و بیان داشت: وقتی دنیا دست به دست به هم می دهد که جبهه مقاومت را در هم بکوبد و تنها یک کشور و آن هم ایران اسلامی در مقابل آن می ایستد، دشمن به ذلت می افتد و بر طبل ناکامی خود می کوبد و این همه از خون شهدای اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی در پایان خطاب به نیروهای مسلح گفت: در همه زمینه ها با اقتدار و صلابت، دشمن را از خود ناامید کنید و بر توان اعتقادی خود بیافزایید که توان نظامی در گرو توان اعتقادی و ایمانی ماست.  




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد