Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در اولین مجمع بانوان کارآفرین ابرکوه مصوب شد

بازارچه عرضه مستقیم تولیدات دستی بانوان ابرکوه راه اندازی می شود


بزودی بازارچه بانوان ابرکوه با هدف عرضه محصولات تولیدی این قشر در پارک بانوان راه اندازی می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، نخستین جلسه اولین مجمع بانوان کارآفرین ابرکوه، با حضور دستگاه های اجرایی ذیربط و اعضاء مجمع در محل فرمانداري شهرستان برگزار شد.

این جلسه به منظور تصميم گيري در خصوص راه اندازي بازارچه هاي موقت و دائمي جهت عرضه توليدات بانوان صورت گرفت.

در اين جلسه ناصر زارع رئيس اداره تعاون كار و رفاه اجتماعی شهرستان، با اشاره به اهميت اشتغال و تاثير آن در كاهش آسيب هاي اجتماعي و نقش زنان در ایجاد اشتغال گفت: با توجه به اينكه نيمي ار افراد هر جامعه اي را زنان تشكيل مي دهند شركت آنان در كارآفريني براي رشد و پيشرفت جامعه لازم و ضروري است.

زارع همچنين با اشاره به توانمندی و ظرفیت زنان در اجتماع بیان کرد: همچنان که تاثیرگذاری و تعیین استراتژی در محیط های خانواده تا حد زیادی به زنان واگذار شده است، آنان می توانند در جامعه و بیرون از خانه موفق باشند.

وی با تأکید بر لزوم توجه و بهره گیری از این توانمندي ها در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: بانوان باید توانمندی ها و استعدادهای خود را با رعایت شرایط عرفی، شرعی و اجتماعی برای اداره، پیشرفت و بهبود وضعیت جامعه عرضه کنند.

زارع افزود: زنان توانمند بسیاری در زمینه های مختلف صنایع دستی و محصولات خانگی در سطح شهرستان وجود دارند که عمده مشکل آن ها فقدان بازار فروش جهت عرضه محصولاتشان می‌باشد، لذا برآن شدیم تا با همکاری و هم افزایی مسئولین بتوانیم نسبت به راه اندازی بازارچه ها اقدام نمائیم.

رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی ابرکوه ادامه داد: ایجاد این بازارچه ها هم در راستای گسترش اقتصاد مردمی و هم در ارتقاء جایگاه بانوان کارآفرین بسیار مهم است و فضایی امن برای بانوان خواهد بود تا در آن محصولات تولیدی خود را عرضه کنند.

در پایان این جلسه پس از ارائه پيشنهادات توسط مسئولين دستگاه هاي اجرايي و بحث و تبادل نظر اعضاي كارگروه، مقرر شد با همکاری دستگاه هاي ذيربط به زودی یک بازارچه موقت در پارک بانوان جهت عرضه محصولات خانگی وصنایع دستی بانوان راه اندازی گردد.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد