Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

با امضاء کردن fatf بهانه های آمریکایی تمام نمی شود/ باندبازی و جناح بندی ها سد راه استفاده از نخبگان در کشور


امام جمعه بخش بهمن گفت: متاسفانه به دلیل باند بازی و جناح بندی های سیاسی از ظرفیت نخبگان استفاده نمی شود در حالیکه باید پست های کلیدی کشور دست نیروهای نخبه، جوان و انقلابی باشد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه، اظهار کرد: یکی از ویژگی های مشترک قیام عاشورا و انقلاب اسلامی ایران، اخلاص و خدا محوری بود که باعث ماندگاری عاشورای حسینی و پیروزی انقلاب شد.
 

باندبازی و جناح بندی ها سد راه استفاده از ظرفیت بالای نخبگان
حجت الاسلام علیزاده با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع نخبگان گفت: به فرموده رهبر انقلاب، علت عقب ماندگی کشور در 200 ساله قبل از پیروزی انقلاب بی اعتنایی به استعدادها و نخبگان کشور بود و امروز هم اگر از استعدادها استفاده نشود کشور دچار عقب ماندگی میشود.

خطیب جمعه بخش بهمن ابرکوه با بیان اینکه امروز کشور ما یک کشور نخبه پرور و دارای استعدادهای جوان و انقلابی است افزود: متاسفانه به دلیل باند بازی و جناح بندی های سیاسی از ظرفیت نخبگان استفاده نمی شود در حالیکه باید پست های کلیدی کشور دست نیروهای نخبه، جوان و انقلابی باشد.

با امضاء کردن fatf بهانه های آمریکایی تمام نمی شود
این مقام مسئول در بخش دیگر از سخنان خود به انحطاط غرب و اروپا در مسائل اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و حتی سیاسی پرداخت و گفت: وضعیت امروز کشور نتیجه دل بستن به برجام و وعده های آمریکا است و به فرموده رهبری ما پای میز مذاکره برجام رفتیم تا تحریم ها برداشته شود؛ نه فقط بهانه از دست آنها بگیریم.

امام جمعه بخش بهمن افزود: امروز امضا کنندگان fatf می گویند ما امضا میکنیم تا بهانه از آمریکا گرفته شود، این بهانه را گرفتید حقوق بشر را چه میکنید؟ آن را امضا کردید، موشک های بالستیک را چه میکنید؟ اینها دنبال اصل این نظام هستند که ریشه کن کنند و دولتمردان به جای وقت تلف کردن و منت کشیدن باید از ظرفیت های عظیم کشور استفاده کنند.

حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: می خواهند با هدف اغوای افکار عمومی، تصویر غلط از جمهوری اسلامی ارائه بدهند؛ در جمهوری اسلامی مانند دیگر کشورها مشکلات گرانی، بیکاری و فساد وجود دارد اما نباید سیاه نمایی کرده و مشکلات را بزرگتر از آنچه هست جلوه داد؛ امروز انقلاب برای نجات کشور از دست منافقین و معاندین به مردم نیاز دارد و باید مراقب جنگ تبلیغاتی دشمن باشیم.

امام جمعه بخش بهمن با اشاره به مراسم باشکوه اربعین گفت: یکی از عوامل مهم در حفظ و تداوم نهضت عاشورای حسینی بزرگداشت اربعین است و حضور بیش از 20 میلیون نفر از 40 کشور و پیاده روی مسیر چند صد کیلومتری بصره تا کربلا و مهمان نوارزی موکب های عراقی و ایرانی از مشخصه های منحصر به فرد راهپیمایی اربعین است.

تیرهای دشمنان در کمرنگ کردن حرکت عظیم اربعین به سنگ خورد
وی تاکید کرد: امسال عواملی مانند جنگ اقتصادی و افزایش قیمت ارز و دلار، جنگ تبلیغاتی و سیاسی و اختلاف افکنی بین مردم ایران و عراق دست به دست هم داد تا این حرکت عظیم را کمرنگ کند که الحمد لله موفق نشدند و نخواهند شد.

علیزاده با اشاره به حادثه تروریستی میرجاوه گفت: هدف از این حرکات ناجوانمردانه، نشانه گیری نقاط قوت نظام و تلاش برای نا امید کردن مردم است.

وی مرگ جمال خاشقچی را رسوایی هر چه بیشتر آل سعود برشمرد و تاکید کرد: اینها که دم از آزادی و حقوق بشر می زنند به راحتی منقدان خود را کشته و قطعه قطعه می کنند آنوقت همه دنیا چه آمریکا و چه سازمان بین الملل سکوت می کنند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد