Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

با تغییر رنگ جداول شهر به رنگ دولت ها سفره مردم رنگین نمی شود


امام جمعه بخش بهمن گفت: با عوض کردن رنگ جداول شهر به رنگ دولت ها سفره مردم رنگین نمی شود، بلکه باید جیب مردم را پرکرد، بنگاه ها و کارخانجات تعطیل شده را به کار انداخت و اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر اظهار کرد: زنان و مادران جایگاه والا و ویژه ای در اسلام دارند. در منطق اسلام زن دارای ایمان و عفاف، مدیر کانون خانواده و مایه آرامش مرد است که بهترین جایگاه و مسئولیت در خانواده همسری و مادری و تربیت فرزندان از آن آنان است.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: امروز منطق غربی بر این است که این جایگاه را از زنان گرفته و به سمت مظهر آرایش و جلوه گری مقابل مردان، تنزل دهند.

در مقابل عوامل اجرا کننده برنامه هایی که مخالف اسلام باشد، تمام قد می ایستیم
علیزاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان، گفت: یکی از اهداف سند 2030 سازمان ملل، مساله برابری و عدالت جنسیتی است یعنی در هر عرصه ای مردان حضور دارند زنان هم حضور فعال داشته باشند، که این خیانت به زنان است.

خطیب جمعه بخش بهمن بیان کرد: این برابری جنسیتی ظاهری زیبا دارد، اما باطن و ته آن حذف نقش مادری و همسری در خانواده و کاهش کارآمدی خانواده است.

وی گفت: متاسفانه گاهی شنیده یا دیده می شود بعضی خواسته یا ناخواسته مطالبی را تحت عنوان آموزش برای فرزندان ما، تجویز و اجرا می کنند که مناسب آنها نیست و در صورتی که این امر ثابت شود، باید در مقابل آن ایستاد و قاطعانه با آن برخورد کرد.

علیزاده تأکید کرد: بنده به عنوان سرباز ولایت، خادم ولایت، جان بر کف ولایت اگر احساس کنم جایی، کسی برنامه ای خلاف دستورات اسلامی و دینی مان اجرا کند، تمام قد مقابلش خواهم ایستاد و پدران و مادران، مومنین و متدینین نیز باید هوشیار باشند و جلوی اینگونه برنامه ها را بگیرند چون خواسته مقام معظم رهبری است و طراحان این برنامه ها دنبال متزلزل کردن خانواده های ما هستند.

مطرح کردن بحث اختیاری بودن حجاب توطئه دشمنان است
این مقام مسئول عنوان کرد: در بخشی از سخنان خود به مساله حجاب اختیاری و اجباری اشاره کرد و گفت: حجاب سند قرآنی دارد و واجب است و کشف حجاب هم حرام شرعی است و آنچه حرام شرعی است، نباید در جامعه صورت بگیرد.

وی افزود: افرادی که با بازیچه قرار دادن چند دختر، آنها را تشویق به کشف حجاب می کنند و برای توجیه رفتار خود بحث اختیاری بودن حجاب را مطرح می کنند، می خواهند کارهای ناتمام دشمن را سرانجام برسانند، که این نگران کننده است.

باید جیب مردم را پُر و کارنخانجات تعطیل را راه اندازی کرد
علیزاده با اشاره به رجزخوانی های اخیر وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر خارج نشدن آمریکا از برجام به شرط عدم حضور ایران در منطقه، تصریح کرد: دشمنان از اول انقلاب تا کنون هر از گاهی اعلام کرده اند که تا فلان تاریخ کار جمهوری اسلامی تمام است، اما هر بار با حضور مردم در صحنه ضایع و سرافکنده شدند.

امام جمعه بخش بهمن تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است مردم به این نظام جمهوریت می دهند، لذا باید به فکر خدمت به مردم بود  با عوض کردن رنگ جداول شهر به رنگ دولت ها سفره مردم رنگین نمی شود. باید سفره مردم را رنگین کرد، جیب مردم را پرکرد، بنگاه ها و کارخانجات تعطیل شده را به کار انداخت، باید اشتغال ایجاد کرد.

از انفاق حضرت زهرا (س) در شب عروسی شان الگو بگیرید
وی ضمن گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری، گفت: انفاق در راه خدا، از مصاديق احسان است و روايات و آيات بسياري در تأکيد آن آمده است؛ مَنْ جَاءَ بالحَسَنةِ فَلَهُ عَشْرُ امثالِهَا یک نمونه الگوی کامل در این کار حضرت فاطمه زهرا(س) است که در شب عروسی لباس نو خود را به فقیر انفاق می کند، به تبع این الگو بیاییم در شب عید، لباس نو یک نفر را تامین کنیم.

علیزاده با تشکر از کارکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت یادآور شد: امیدواریم با پیگیری های این مجموعه، نصب تمثال شهدا در سطح شهر که یکی از برنامه های حفظ ارزش ها است، سریع تر انجام شود.

وی در پایان اذعان کرد: دستگاه های قضایی و انتظامی به طور جدی با متخلفان و هنجارشکنان، مراسم چهارشنبه سوری برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد