Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

برای دومین سال پیاپی اجرا شد

برپایی «نمایشگاه انقلاب» در دبیرستان مهدیه ابرکوه به روایت تصویر


هم‌زمان با 40 سالگی انقلاب، نمایشگاهی با این عنوان در دبیرستان دخترانه مهدیه ابرکوه برپا شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز نمایشگاه انقلاب در دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی مهدیه، با حضور محمدعلی کریمی رئیس اداره آموزش‌وپرورش و مصطفی کریمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه، افتتاح شد.

میترا قریشی مدیر دبیرستان در خصوص جزئیات نمایشگاه، اظهار کرد : نمایشگاه انقلاب با غرفه‌های مختلف حول موضوع انقلاب و دوران قبل و بعد آن، ایام فاطمیه و سیره زندگی ایشان، مهدویت، امربه‌معروف و نهی از منکر، ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، فضای مجازی، برگزار شد.

قریشی گفت : بزرگ‌ترین غرقه این نمایشگاه بازسازی واقعه کربلا، کوچه‌های بنی‌هاشم، جریان آتش‌زدن درب خانه حضرت زهرا (س) و عزاداری فرزندان حضرت در سوگ مادر است.

مدیر دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی مهدیه، تصریح کرد : نمایشگاه مذکور برای دومین سال پیاپی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این محل اجرا شد.

وی، با اشاره به اینکه نمایشگاه با دستان توانای دانش آموزان انجمن اسلامی و واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی، راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد : عموم شهروندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه انقلاب، تا پایان بهمن‌ماه همه‌روزه از ساعت 8 الی 12:30 به دبیرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد