Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کمیته امداد امام(ره) ابرکوه خبر داد

برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از بیماری دیابت در کانون شهید چمران ابرکوه


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابرکوه گفت: مددجویان کمیته امداد ابرکوه با بیماری های سرطان، دیابت و فشار خون آشنا شدند.

سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، با بیان این خبر اظهار کرد:  آشنایی با بیماری های حاد می تواند تا حدود زیادی از گسترش و پیشرفت آن جلوگیری و در بعضی موارد می تواند از بروز آن پیشگیری کند.

سید جلال حسینی مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه اظهار کرد: با همکاری مرکز بهداشت شهرستان ابرکوه، دروه آموزشی آشنایی با علائم و درمان بیماری های حاد مانند سرطان، دیابت و فشار خون در کانون شهید چمران برگزار شد.

حسینی خاطر نشان کرد: زنان سرپرست خانوار کمیته امداد ابرکوه، در این دوره های آموزشی که طی سه جلسه و در شش ساعت، برگزار شد با علائم این بیماری ها در زمان قبل از ابتلا، تغذیه مناسب و درمان در زمان بعد از درگیری آشنا شدند. 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه افزود: فشار خون که از آن به عنوان قاتل خاموش نام برده می شود، سرطان سینه، که بیماری شایع در زنان است و دیابت که جزء بیماری های شایع در استان یزد است مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد