Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت فصل تابستان صورت‌ می گیرد

برگزاری کلاس های شاد و متنوع اوقات فراغت در کانون شهید چمران ابرکوه


مدیر کمیته امداد کمیته ابرکوه گفت: به مناسبت آغاز فصل تعطیلات، کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی در زمینه اعتقادی، قرآنی، هنری، حرفه آموزی و فنی و حرفه ای با حضور مددجویان کمیته امداد و افراد غیر مددجو در کانون شهید چمران برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، سید جلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ابرکوه اظهار کرد: در تابستان امسال کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین دختران فارغ التحصیل و زنان سرپرست خانوار در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید چمران وابسته به کمیته امداد ابرکوه برگزار می شود.

حسینی افزود: کلاس ها در موضوعات اعتقادی شامل آموزش احکام، اخلاق و سبک زندگی دینی، قرآن و عترت شامل دوره های حفظ، قرائت و تفسیر و هنری در زمینه؛ نقاشی، طراحی، سفال گری  و معرق کاری می باشد.

وی تاکید کرد: موضوعات دیگر دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان شامل برنامه های ورزشی، کلاس های کامپیوتر و وبلاگ نویسی و  هوش و ریاضی می باشد که تمامی این دوره های آموزشی با همکاری مراکز خاص خود در سطح شهرستان انجام می شود.

مدیر کمیته امداد ابرکوه تشریح‌کرد: کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانه کانون شهید چمران ابرکوه  با حضور مددجویان کمیته امداد و  30 درصد سهیمه غیر مددجو، در روزهای زوج ویژه خواهران و فرد ویژه برادران برگزار می شود.

این مقام مسئول برگزاری این کلاس ها را با سرویس دهی ایاب و ذهاب عنوان کرده و افزود:  در راستای فعالیت های ویژه فرهنگی و جهت بالا بردن اطلاعات قرآنی و اخلاقی  این دوره ها انجام می شود که امیدواریم خروجی مطلوبی داشته باشیم.

گفتنی است؛ این کلاس ها همه روزه به غیراز روزهای تعطیل تا 20 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد