Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

«فولاد ابویی بافق» تعطیل شد!

به گل نشستن دوباره پروژه افتتاح شده سفر روحانی در یزد!


عصر دیروز برای دومین بار پروژه ای که روحانی در سفر به یزد افتتاح کرد تعطیل شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ عصر دیروز سنگ آهن مرکزی مانع ادامه کار پیمانکار پروژه گازرسانی به فولاد بافق شد تا برای دومین بار پروژه ای که روحانی در هفته دولت در یزد افتتاح کرد تعطیل شود.

هر چند نیروهای انتظامات سنگ آهن مانع تهیه  خبر چرایی این اقدام از مسئولان مربوطه شدند اما پروژه فولاد بافق یکی از 8 طرح فولادی کشور است که قرار بود توسط دولت اجرا شود اما فولاد بافق به شرکت خصوص واگذار شد و در کنار آن فولاد کسری با مشارکت شرکت سنگ آهن مرکزی به مدیرعاملی محمد جواد عسکری و شرکتهای بخش خصوصی به رقابت با فولاد ابویی برخواست.

مدیرعامل سنگ آهن مرکزی بافق بارها و بارها از تلاش بی وقفه خود برای قطب صنعتی شدن بافق خبر می داد اما ناگهان وزیر صنعت دولت تدبیر با حضورش در بافق چوب به پنبه طرح فولاد کسری زد و این طرح برای چندین بار تعطیل شد.

با روی ریل افتادن کارهای فولاد ابویی هر روز از بالا و پایین سنگ اندازی هایی می شد به طوری که یکبار به بهانه تمدید پروانه فولاد 5 میلیون تنی، یکبار گاز مانع پیشرفت این پروزه شدند و اینبار که مدیران بالادستی دست از سر فولاد ابویی برداشته اند گویا پروژه سنگ اندازی در مسیر صنعتی شدن بافق را سنگ آهن بافق ادامه می دهد.

گویا اینبار بومی ها با اختلال در گازرسانی و تعطیلی پروژه گازرسانی فولاد ابویی قصد دارند تا این فشارها منتج به آغاز فاز دو این پروژه فشار شود که  در آینده بافق خبر در صورت صلاحدید فاش خواهد ساخت.

هنوز هیچکدام از مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی علت این اقدام را بیان نکرده اند .این در حالی است که  ابویی مدیرعامل فولاد بافق با تلاش خودمیخواست گره های به وجود آمده را با دست باز کند انگار نشد!؟

انتهای پیام/م.ف

منبع: بافق خبر

 

 

 

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد