Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه بسیج ابرکوه:

تا بسیجیان در صحنه اند، نظام جمهوری اسلامی آسیب ناپذیر است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در رزمایش الی بیت المقدس در گفتگو با خبرنگار سروابرکوه گفت: برگزاری این رزمایش یاس و ناامیدی را در دل دشمنان ایجاد می کند و آنان باید بدانند تا بسیج در صحنه است نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب پذیر نخواهد بود.

فرمانده-ناحیه-بسیج-ابرکوه.

سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقامت بسیج ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سروابرکوه اظهار داشت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس همزمان با سراسر استان، با حضور گردانهای بیت المقدس و کوثر بسیج رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان ابرکوه برگزار می گردد.

ابراهیمی افزود: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان ابرکوه به استعداد 4 گردان بیت المقدس حوزه محور، از حوزه های مقاومت سید الشهدا(ع) و شهدای محراب و حوزه امام (ره) و عشایری شهید مطهری و یک گردان کوثر خواهران از حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بسیجیان در طول سال جاری، طی چندین مرحله نسبت به چگونگی اجرای این رزمایش توجیه شده اند و قرار است به مدت 48 ساعت در روزهای اول و دوم اسفندماه به صورت عملی در این مانور شرکت نماید.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج ابرکوه تاکید کرد: بسیجیان مخلص با برگزاری این رزمایش یاس و ناامیدی را در دل دشمنان ایجاد می کند و دشمنان باید بدانند تا بسیج در صحنه است نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب پذیر نخواهد بود.

ابراهیمی عنوان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی بسیجیان، تمرین مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت، تقویت نیرو های خودی و ارعاب دشمنان به صورت مجزا است که در دو مرحله پدافند غیر عامل و دفاع از کوی و برزن در منطقه غدیر برگزار می گردد.

وی در پایان گفت: از کلیه بسیجیان و فرماندهان رده های مقاومت که با توان بسیار عالی در این رزمایش شرکت نموده اند و همچنين از مسئولین محترم شهرستان که دوشادوش بسیج در حرکت هستند و بسیجیان را یاری نموده اند، تقدیر و تشکر مي نمايم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد