Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت روز زن؛

تجليل از بانوان شاغل ابرکوه توسط شهرداری


شهردار ابركوه به مناسبت ميلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و گراميداشت روز زن، از بانوان شاغل در شهرداري تجليل نمود.

به گزارش سروابرکوه، مهندس حسین حاتمي شهردار ابرکوه، در اين جلسه ضمن تبريك ميلاد بانوي بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) گفت: خدمات بانوان شاغل در شهرداري حساس، كليدي و تاثیرگذار مي باشد و زحماتشان ستودنی است.

سيد نبي رسولي رئيس شوراي اسلامي شهر نیز در سخناني با تبریک فرا رسیدن روز زن و گرامیداشت مقام مادر، گفت : بانوان شاغل علاوه بر خدمت در بخش اداری و رسیدگی به امور ارباب رجوع، در منزل نیز وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان را بر عهده دارند که مسوولیت آنها را مضاعف می کند.

 وی صداقت، نجابت، صبر و تقوا را بهترین و ارزشمندترین نماد زن مسلمان دانست و افزود: آنچه رضایت الهی را در پی‌دارد الگو و اسوه قراردادن حضرت زهرا (س) در زندگی و شبیه کردن رفتار و کردارمان با آن وجود نورانی است.

رئيس شوراي اسلامي شهرستان نيز در ادامه گفت : زنان امروز جامعه ما نمونه بارزي از درياي بي كران الگوپذيري از حضرت فاطمه (س) هستند .

محمود فلاح زاده یکی از اعضای دیگر شورای شهر ابرکوه نیز افزود: با توجه به جایگاه زنان در جامعه اسلامی و لزوم حفظ کرامت و ارزش های انسانی از بانوان خواست تا با تأسی از زندگی حضرت زهرا(س) همواره در زندگی و جامعه الگو باشند زيرا ايشان به عنوان برترین و بهترین الگو برای زنان مسلمان مي باشند .

در پايان از مقام بانوان شاغل در شهرداري ابركوه با اهدا لوح تقدير و كادو تجليل گرديد.

.

2014-04-21_22-24-46.

2014-04-21_22-25-48.

2014-04-21_22-26-43




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد