Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور مسئولان صورت گرفت

تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر ابرکوهی


همزمان با هفته وحدت از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر ابرکوه تجلیل شد.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با هفته وحدت از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان ابرکوه با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون فرماندار این شهرستان تجلیل شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام گفت: حضرت محمد(ص) اسوه اخلاق و جوانمردی بودند و برای ترویج اخلاقیات در جامعه مبعوث گردیدند و ما به عنوان پیروان آن حضرت باید از رفتار ایشان درس بگیریم.

مصطفی کریمی همچنین با گرامیداشت سی امین سالگرد اجرای طرح شاهد، از زحمات مدیران، معلمان و مربیان در مدارس قدردانی کرد و موفقیت های فرزندان شاهد و ایثارگر را دستاورد اجرای این طرح در مدارس خواند.

رئیس آموزش و پرورش ابرکوه نیز با تیریک فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) گفت: ایشان از قشر محروم جامعه بودند و در کودکی از نعمت پدر و مادر محروم شدند لکن خواست خدا بر این مقدر بود که ایشان جامعه را به سوی نور هدایت کنند و از گمراهی و ذلالت برهاند.

روحی‌پناه در ارتباط با تکنیک نه گفتن در جامعه به معضلات و ناهنجاریی هایی جامعه اشاره کرد و افزود: دانش اموزان شاهد و ایثارگر باید تلاش کنند با نه گفتن به پیشنهاداتی که برنامه ریزهای فرد را دچار خدشه و آشفتگی می‌کند و گرفتن پستهای کلیدی در کشور تا در سایه سار علم و تقوا، اشاعه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

به گزارش ایثار یزد، در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از دانش اموزان ساعی و برتر شهرستان ابرکوه تجلیل شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد